Nogen der vil kigge på min kostplan

Du læser en tråd i debat > kost

Nogen der vil kigge på min kostplan
hvis i går i min profil og trykker dagbog?
Jeg er startet op igen igår.
Hvordan ser det ud? Er det helt gal? Det mener alle energi fordelingerne i alle fald desværre :o(
Ok er så startet med at få paster retter til aften begge dage her. Det bliver selvfølgelig ikke ved, det er klart. Prøver at lave maden så børne venlig som muligt.
Da jeg har 3 stk. En på 6 og 2 på 3½ år.

De bedste hilsber
Vivi
16 år20. august 2008 kl. 18:16
re: Nogen der vil kigge på min kostplan (ups)
mener 3 dage har jeg været startet op. Første dag ris ret. de næste to dage her pasta retter...
16 år20. august 2008 kl. 18:17
re: Nogen der vil kigge på min kostplan (ups)
Kaloriemæssigt ligger du fint. Men som du selv skriver, så er pasta og hvide ris sgu ikke så smart at spise.. Det indeholder intet godt og er bare tomme kalorier. Skift det ud med brune ris og grovpasta. Så bliver du også hurtigere mæt.
16 år20. august 2008 kl. 19:42

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });