Slush Ice

Du læser en tråd i debat > kost

Slush Ice
Jeg får en gang om ugen (men ikke hver uge) slush ice fra 7 Eleven. De smager skønt. Men jeg tænkte på om der er meget sukker i sådan nogle?
16 år12. august 2008 kl. 17:01
re: Slush Ice
Vil tro der er så meget, som i alm. saftevand; men det er kun et gæt.
16 år12. august 2008 kl. 19:07
re: Slush Ice
Jeg har arbejdet i en kiosk hvor vi solgte slush ice. Selve blandingen består af saftevand og vand. Blandingen er dog over dobbelt så stærkt som alm. saftevand.

De slush ices vi solgte var i hvert fald med masser af sukker. Men det er sikkert stadig bedre at tage en slush ice end en soft ice eller en gammeldaws. De indeholder ihvert fald en masse kalorier.
16 år12. august 2008 kl. 23:55

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });