Det gør ondt, oplever i det samme?
Du læser en tråd i debat > kostveile
re: Det gør ondt, oplever i det samme?
Nej Det har jeg ikke oplevet, men har også kun spist kage i størrelsen ca. 30g
16 år5. august 2008 kl. 17:14
Kirsten P (slettet)
i går var jeg i bio. Jeg har ellers sagt til mig selv at de er for at se film jeg er i bio og ikke for at spise usundt så jeg har undladt at købe slik.
I går købte jeg dog både pop-corn og slik, og idag rumler min mave helt vildt , jeg har ikke direkte ondt i maven, men den arbejder på fuld kraft.
I går købte jeg dog både pop-corn og slik, og idag rumler min mave helt vildt , jeg har ikke direkte ondt i maven, men den arbejder på fuld kraft.
16 år5. august 2008 kl. 17:56
bruger slettet
Ja har også oplevet det.
16 år5. august 2008 kl. 19:06
bruger slettet
veile - det var også kun et lille stykke jeg spiste (40g), men det er åbenbart nok..
Det er på sin vis godt, at det gør ondt, for så er det jo nemmere at takke nej. Maven rumler egentlig ikke, det gør bare pokkers ondt..
Er det fordi maven er fravænnet de usunde sager?
Det er på sin vis godt, at det gør ondt, for så er det jo nemmere at takke nej. Maven rumler egentlig ikke, det gør bare pokkers ondt..
Er det fordi maven er fravænnet de usunde sager?
16 år5. august 2008 kl. 22:48
bruger slettet
Nu ved jeg ikke hvor meget hvedemel og andre kornsorter du spiser i løbet af en uge, men hvis du har skåret kraftigt ned på det, så har du givet din tarm ro. Og så er det ren gift for din mave. Rigtig mange er nemlig intolerente over for hvede og især gluten. Det kan give smerter, oppustethed, prutter, diarre, hård mave.
16 år5. august 2008 kl. 23:07
Frk Jakob (slettet)
jeg har stort set ikke oplevet det, men jeg spiser også lidt usundt når jeg har lyst... og det er næsten hver dag, jeg moderer mig bare og tager en lille smule... Men hvis jeg overspiste af det usunde, som jeg gjorde den anden dag, så prutter jeg helt vildt og min mave rumler... men får dog ikke ondt i maven...
16 år5. august 2008 kl. 23:16
bruger slettet
Kami13 - nu du siger, så indgår hvedemel meget sjældent i min kost, så det er formentlig det. Jeg vidste bare ikke, at det havde så stor en betydning, så har jeg jo lært noget nyt i dag:p
16 år6. august 2008 kl. 11:14
Frøken Heegaard (slettet)
For nogle år siden, oplevede jeg det samme, men tror det er fordi at man ikke er vant til usunde ting. Man spiser også mindre usundt jo færre gange man spiser det. Eller det gør jeg ihvertfald :) Den her gang er jeg næsten kun lige gået igang med at droppe alt det usunde så har endnu ikke oplevet det, men ved at jeg nok kommer til det.
16 år6. august 2008 kl. 19:40
Jeg har flere gange oplevet, at når jeg har 'syndet' i mine ellers sunde livsstil får jeg ondt i maven, er det noget i andre også oplever? Er det simpelthen fordi maven ikke er vandt til den fede kage?