Knorr lasagne

Du læser en tråd i debat > kost

Knorr lasagne
Ja, jeg er ikke en skid stolt af det, men jeg mangler nogle oplysninger fra netop denne pakke.

Forleden dag lavede jeg lasagne også brugte jeg krydderi blandingen samt pastapladerne, er der nogen som kan fortælle mig hvor mange gram der er i krydderi og pastapladerne?

Jeg opdagede først denne side igår og sikke en opvågner så det er nok sidste gang jeg laver lasagne med den krydderi blanding :)

Vi fik rester idag så ville lige taste oplysningerne ind, håber nogen kan hjælpe?
16 år4. august 2008 kl. 19:27
re: Knorr lasagne
Jeg har lasagnette pulveret i "mine varer" Den er 85g ialt.
13g protein, 53g kulhydrat, 7g fedt (heraf 2g mættede) og 3,5g kostfibre.

Jeg ved ikke hvor meget pasta der i pakken....
16 år5. august 2008 kl. 09:48
Tak, jeg må lige veje det næste gang jeg kommer i nærheden af en pakke :)
16 år5. august 2008 kl. 10:45
Prøv at se her: debat.sol.dk
16 år5. august 2008 kl. 13:51
Eller bedre, her: debat.sol.dk
16 år5. august 2008 kl. 13:52
Tak :)

Jeg ved godt hvor mange proteiner osv der er i, men jeg ved ikke hvor meget pakken indeholder. Ville lave en opskrift herinde men kunne ikke huske hvor mange gram pasta og pulverkrydderi jeg kom i :)

16 år5. august 2008 kl. 14:27

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });