Boot Camp

Du læser en tråd i debat > kost

Boot Camp
Hej. Jeg er begyndt på en såkaldt "Boot-Camp".
Jeg er nu ved dag 5, og må kun indtage 100 kcal i dag.
De første 10 dage er sådan her:
Ana Boot Camp
day1: 500 kcal
day2: 500 kcal
3:300 calories kcal
4:400 kcal
5: 100 kcal - I DAG.
6: 200 kcal
7: 300 kcal
8: 400 kcal
9: 500 kcal
10: faste
Er der nogle af jer som har nogle idéer til hvordan jeg KUN spiser 100 kcal? ,.. Overvejer at købe en agurk, og så ikke spise andet hele dagen. På boot-camp har jeg kun tabt 400 gram - endnu.

Jeg vil lige sige at jeg omlægger min kost til at spise under 1.000 kcal om dagen når jeg er færdig med boot camp.
Min BMI er ret høj. Jeg er ca. 177 høj og vejer 78 kg... :S
16 år27. juni 2008 kl. 08:11
re: Boot Camp
Det lyder bestemt ikke som en sund kur, du har gang i.
For at holde stofskiftet igang skal du have 1200kcal (mener jeg) pr. dag.
Den kur, vil jeg påstå, gør mere skade end gavn.
Jeg ved godt det ikke var det du ville have svar på, men kun 100kcal på en dag, er i min verden for lidt.
Din BMI ligger på 24,8, så du er faktisk normalvægtig.
16 år27. juni 2008 kl. 12:17
Jeg studser over ordet ana. er det ikke det er bliver brugt når man er for anoreksi. Det kan planen godt se ud til, den er helt hen i vejret.

Det kan godt være du bruger den til at kickstarte et vægttab. men du er sikkert godt klar over det er en livstilændring der skal til og ikke en sultekur og hellere ikke en livstil der siger under 1000 kal. Det er dømt til at mislykkes med mindre du lider af anoreksi.

I stedet skulle du bruge denne udmærket side til at skrive op hvad du spiser og det lærer mand faktisk også en del om mad og ernæring ved.

Endvidere kan du lære en del om ernæring ved at bruge den side der hedder altomkost.dk
16 år28. juni 2008 kl. 13:31
måske et forkert sted at søge den slags hjælp herinde ;)
men du ku da spise brocolli blanding
16 år29. juni 2008 kl. 12:02
Så vidt jeg kan regne din BMI ud, ser den ud til at ligge på normalområdet. Din såkaldte boot-camp er jo helt hen i vejret og alt der stammer fra Ana sider om kost bør skrottes som ubrugeligt da det er beregnet til dem som ønsker at udsulte sig selv. Prøv hellere at finde oplysninger om kost på altomkost, hvor oplysningerne er brugbare og uskadelige for helbredet.
16 år6. juli 2008 kl. 06:39
Prøv at læse hvad brugerne inde på Ana Boot Camp skriver:
community.livejournal.com

De er jo tydeligvis syge (anorektiske). Håber du dropper den der kur.

/Thomas
16 år6. juli 2008 kl. 19:34
meget kan man sige...kan jo se i din dagbog du ikke følger kuren - godt for dig. Men den har måske alligevel kickstartet noget. Du er da blevet mere fokuseret på KJ indtaget. Det er jo da godt ifbm. en "kur".

Held og lykke nagaqueen. Du kan sagtens nå dit mål også uden at blive anorektisk.
16 år6. juli 2008 kl. 22:00

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });