vand og citronsaft

Du læser en tråd i debat > kost

vand og citronsaft
Jeg har ladet mig fortælle at hvis man drikker vand med citronsaft i, så skulle det kick-starte ens forbrænding. er der nogle som har prøvet det?
Det er selvfølgelig ikke nok at man putter en skive citron i en kande vand, men i lidt større mængder.

Samme rygter går der om vand og peber.
16 år20. juni 2008 kl. 08:56
re: vand og citronsaft
Der var en gang en udrensningskur med vand+citronsaft+cayenne-peber.
Udrensning er jo lidt af et religions-spørgsmål: Nogle sværger til det, andre ikke.
Under alle omstændigheder er udrensningskure ikke sundn at følge gennem længere tid, men man tager formentlig ikke skade af et par dages udrensning :)
16 år20. juni 2008 kl. 10:51
Hvis du tager et glas vand med saften fra en halv citron hver morgen på fastende hjerte skulle det sætte gang i din forbrænding
16 år20. juni 2008 kl. 15:43
jeg ved ikke hvor meget jeg tog i, så hældte bare citronsaft i, det som er presset på forhånd.
Jeg spiste også peber, tror du også det virker så?
16 år20. juni 2008 kl. 18:14
Jeg spiser tit chili og ingefær i aftensmaden af samme grund - det smager rigtig godt ;-)

Jeg tror dog vi er ude i marginalerne her. Hvor meget hurtigere vil man så tabe ½ kilo når man har 2000 kj underskud om dagen hvis man drikker vand med citronsaft i sammenlignet med hvis man bare drikker vand?
16 år20. juni 2008 kl. 21:05
Hvor meget hurtigere vil man så tabe ½ kilo når man har 2000 kj underskud om dagen hvis man drikker vand med citronsaft i sammenlignet med hvis man bare drikker vand?

Lidt langsommere. Der er kalorier i citronsaft, så dem skal man trække fra sit underskud.
16 år21. juni 2008 kl. 14:11

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });