Jeg bruger nupo-pulver som mellemmåltider. Drikker ca. 1-2 breve om dagen i gennemsnit.
Det hele startede med, at jeg fik nogle protein-fiber-shake-breve af en veninde,der havde dem med hjem fra USA.
De var med chokolade-smag, smagte godt og min fiber-smiley blev strålende glad :)
Derfor købte jeg en pakke nupo kakao. Diverse andre protein pulvere kan sikkert også bruges.
Det fungerer fint for mig. Jeg får masser af fiber + protein, min fordøjelse fungerer upåklageligt og jeg får tilfredsstillet min søde tand med smagen af chokolade :)
Jeg kunne nok ikke leve af nupo alene - heller ikke i en kortere periode - så godt smager det heller ikke og jeg ville simpelthen savne "rigtig" mad alt for meget.
Desuden skulle dette jo gerne føre frem til en varig livsstilsændring, og det er nupo ikke en del af :)
Det er videnskabeligt dokumenteret, at man kan tabe sig (også temmelig meget) på en kur udelukkende bestående af nupo uden at kroppen kommer til at mangle vitaminer, mineraler osv, men det lærer jo ikke én at spise sundere :) Og så står man tilbage efter et vægttab med alle de dårlige vaner man havde før kuren. Lur mig om man så ikke tager det hele eller mere på efterfølgende.
Pas godt på dig selv og den lille og tal evt. med din læge om, hvordan du kan ungdå at tage mere (fedt) på under din graviditet :)
Held & lykke med det hele.
#2 af Kaktus (slettet)
Er der nogen herinde der har prøvet en Nupo-kur, og hvordan faldt jeres resultater ud?
Jeg vil bare bruge det som mellemmåltider de næste uger, da jeg er gravid og derfor ikke må tabe mig før jeg har født itil August. Men jeg er meget motiveret for snart at komme igang, og kunne derfor godt tænke mig at høre om andres erfaringer med produkterne :-)
Venlig hilsen Githa