Hjælp til sukkertrang.

Du læser en tråd i debat > kost

Hjælp til sukkertrang.
Jeg har fundet på noget der hjælper mod min sukkertrang, og er genial efter træning eller blot som morgenmad eller mellemåltid.

1 dl 3.5 økologisk yoghurt(Thise Acido) = 65
1.5 tsk kanel = 0?
4 sprøjt sødemiddel(eller mindre) = 5

= 70 kcal

Til morgenmad vil jeg anbefale 3 dl yoghurt = 200 kcal.

16 år30. maj 2008 kl. 09:36
re: Hjælp til sukkertrang.
Lige hvad jeg leder efter - den trang kan være svær at styre. Jeg suser straks over i Føtex og handler til forsøgtet... Tak for tip :-)
16 år30. maj 2008 kl. 11:27
Uh.. kanel er een af de fødevarer som hæver forbrændingen. Så det lyder da som en god opskrift.

Jeg går ud fra at alle slags syrnede mælketyper kan bruges. Men hvorfor bruge 3.5% ? Man kan få A38 naturel 0,1& og Ylette 1,5% - det må da være lige så godt?
16 år30. maj 2008 kl. 12:52
Øger kanel forbrændingen? Det anede jeg ikke - Tak :)
16 år30. maj 2008 kl. 12:57
Jo, 0.5 eller det andet er ligeså godt. Det handler jo om hva man bedst kan lide. :) Den jeg bruger er sødmælks yoghurt, hvilket giver mig den fede smag jeg har lyst til når jeg er sukkertrængede. Det synes jeg 0.5 produkter gør. Men det er vel individuelt. :)
16 år31. maj 2008 kl. 00:29

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });