Opskrift på rødtunge
Du læser en tråd i debat > kostiakob
re: Opskrift på rødtunge
Jeg endte med den her:
skagenfood.dk
.. med nye kartofler og en lidt anden salat fordi det var den jeg havde.
Balsamicosiruppen kogte jeg vist for meget ind, det blevt il balsamico-karamel som var overordenlig stærk og uspiselig.
Men det smagte godt og jeg syntes ikke at det var ret meget mere energirig end andre hovedretter jeg laver, på trods af olivenolien. Frisk fisk fortjener jo lidt kærlig pleje og vi plejer at tillade lidt mere energi for retterne lavet på ugens fisk (leveret direkte til døren).
skagenfood.dk
.. med nye kartofler og en lidt anden salat fordi det var den jeg havde.
Balsamicosiruppen kogte jeg vist for meget ind, det blevt il balsamico-karamel som var overordenlig stærk og uspiselig.
Men det smagte godt og jeg syntes ikke at det var ret meget mere energirig end andre hovedretter jeg laver, på trods af olivenolien. Frisk fisk fortjener jo lidt kærlig pleje og vi plejer at tillade lidt mere energi for retterne lavet på ugens fisk (leveret direkte til døren).
16 år16. maj 2008 kl. 19:45
Jeg har ikke så lang tid til at lave det i. Omkring en time - højst halvanden.
Der må meget gerne være forslag til grøntsager der går godt sammen med retten, hvis der ikke er ret mange i selve retten.
Retten må også gerne være krydret - og jeg ligger inde med frisk oregano, basilikum, purløg og persille.
Den skal være børnevenlig - men må gerne have smag, bare den ikke er stærk eller bitter eller sur.
Kan I hjælpe mig?