Advarsel mod "kernesund familie" brugt på småbørn

Du læser en tråd i debat > kost

Advarsel mod "kernesund familie" brugt på småbørn
altomkost.dk

Problemet i bogen er hvis dens råd bruges på helt små børn / babyer (indtil 3 års alderen).
16 år8. maj 2008 kl. 21:36
re: Advarsel mod "kernesund familie" brugt på småbørn
Der var også et indslag om det i aftenshowet i denne uge. Det var ret interessant at se, taget i betragtning at det bogen er blevet anbefalet herinde af nogle brugere. Jeg siger dermed ikke at brugerne er forkert på den, bare at der er uenighed om hvad der er sundt og ikke sundt. Det kan nok ses på dr.dk hvis man er interesseret i det.
16 år9. maj 2008 kl. 07:09
re: Advarsel mod "kernesund familie" brugt på småbørn
Problemet er at hvad der er sundt for voksne og store børn, ikke er sundt for babyer og småbørn.

Så vidt jeg kunne forstå var der ingen problemer med bogen, hvis man brugte den i en familie med større børn. Selvom jeg må nok sige at jeg synes det er lidt fjollet - og besværligt - at spise glutenfri hvis man ikke er gluten-allergiker. Og det samme med ko-mælk.

Undersøgelser har vist at børn i familier med hund er mindre tilbøjelige til at få allergi end børn i familier uden hund. Det synes jeg da vækker til eftertanke i den her forbindelse. Måske er der større risiko for at ens børn får glutenallergi og mælkeallergi hvis de ikke får fødevarer med det i? Hvem ved?
16 år9. maj 2008 kl. 10:01

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });