Parmaskinke

Du læser en tråd i debat > kost

Parmaskinke
Jeg er for tiden på et "parmaskinke trip". Det er bare godt til så meget. Både som mellemmåltider med melon, i boller og som erstatning for bacon. Det er bare mums.

Der mangler desværre info om energiindhold på den pakke jeg plejer at købe :S Har indtil nu tastet det ind som 600kJ/100g, men det er jo bare et gæt. Har prøvet at søge lidt på nettet efter at finde hvor mange kJ det indeholder, sådan mere præcist, men har ikke lige kunne finde det. Er der mon nogen der har en idé om hvor mange kJ dette herlige produkt indeholder.
16 år23. april 2008 kl. 18:17
re: Parmaskinke
Pr. 100 gram
Energi: 1018 kJ
Protein: 27 g
Kulhydrat: 0 g
Fedt: 16 g
16 år23. april 2008 kl. 18:27
re: Parmaskinke
du er åbenbart bedre til det der med informationssøgning end mig så :) Men tak skal du have.
Og pyh ha, frygtede det var værre.
16 år24. april 2008 kl. 00:12

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });