#2 af claus (slettet)
knorr suppe
Du læser en tråd i debat > kostclaus (slettet)
re: knorr suppe
Jeg prøvede dem i starten - men de mætter stort set ikke, synes jeg. Så som mellemmåltid på en kur kan man finde på så meget andet med samme kalorieindhold, der fylder mere.
Ikke dermed sagt, at de slet ikke hører hjemme på en slankekur, men jeg ville hellere prioritere mine kalorier til noget, der fylder lidt mere...
Ikke dermed sagt, at de slet ikke hører hjemme på en slankekur, men jeg ville hellere prioritere mine kalorier til noget, der fylder lidt mere...
16 år20. april 2008 kl. 08:31
bruger slettet
Kære Anonyme!
Du skulle tage at lave dig en god fyldig suppe af alle de grøntsager, du kan komme i tanker om! :-)
Kartofler, gulerødder, porrer, broccoli, bønner, hvidkål, ærter, persillerod, selleri - alt skæres i små stykker og koges en halv time i vand, så det dækker. Salt tilsidst og ikke for meget!
Spis med groft brød - mætter og smager og giver ikke mange kalorier... :-)
Du skulle tage at lave dig en god fyldig suppe af alle de grøntsager, du kan komme i tanker om! :-)
Kartofler, gulerødder, porrer, broccoli, bønner, hvidkål, ærter, persillerod, selleri - alt skæres i små stykker og koges en halv time i vand, så det dækker. Salt tilsidst og ikke for meget!
Spis med groft brød - mætter og smager og giver ikke mange kalorier... :-)
16 år20. april 2008 kl. 15:05
Anonym
Hej...
Hvis jeg har travlt bruger jeg dem som et hurtigt måltid, men med feks frosne grønsager og en rest kylling eller rejer eller hvad der passer til suppen
Hvis jeg har travlt bruger jeg dem som et hurtigt måltid, men med feks frosne grønsager og en rest kylling eller rejer eller hvad der passer til suppen
16 år21. april 2008 kl. 12:45
camilla k (slettet)
Hvis du mener cup-a-soup, så synes jeg, de er helt vildt gode :-)
Jeg laver ofte tog breve, og spiser det som et måltid, hvis jeg er nødt til at tage lidt kalorier fra et måltid, f.eks. hvis man skal have lækker middag til aften, så er der ikke mange kalorier i suppen, og har derved sparet dem ved frokosten.
Camilla.
Jeg laver ofte tog breve, og spiser det som et måltid, hvis jeg er nødt til at tage lidt kalorier fra et måltid, f.eks. hvis man skal have lækker middag til aften, så er der ikke mange kalorier i suppen, og har derved sparet dem ved frokosten.
Camilla.
16 år24. april 2008 kl. 20:31
Vil høre om hvad jeres mening er om knorr suppen. i ved de der 3 portioner man kan købe med tomatsuppe,kylling og karrysuppe osv
der er mindre end 100 kcal i pr kop, men der er jo sukker i osv. er de gode til en slankekur?