mangel på energi

Du læser en tråd i debat > kost

mangel på energi
Jeg har for i tiden spist rigtig meget sukker og fedt.
Og nu hvor jeg er startet på kur med frugt salat mindre potioner fibre fisk og absolut ingen sukker(snoller) er min enrgi brugt kl 8. om aftenen. jeg er næsten altid en lille smule træt og det gør at jeg ikke gider dyrke så meget motion.

er der noget man kan gøre ved det?

16 år15. april 2008 kl. 14:07
re: mangel på energi
vent...det tager tid for kroppen at omstille sig!! det bliver bedre i næste uge - måske, du er nemlig afhængig af sukke og kroppen mangler sit kick...
16 år15. april 2008 kl. 21:54
Har man ikke lov til at være brugt kl 20 , så man kan geare lidt ned inden man skal i seng.
16 år16. april 2008 kl. 10:55
Jeg synes ikke det er nogen god idé at være aktiv i alle døgnets vågne timer. Jeg får stress-symptomer af det - og får det dårligt og efter et par dage går jeg ned med halsbetændelse eller forkølelse eller bare ugidelighed.

Så.. jo... man har lov til at være brugt kl 20..

Hvis man lige er startet på sin kur, og har lagt ud i flot stil med at fjerne sukker og fedt - så er kroppen inde i en afvænningsfase. Giv den lidt tid til at vænne sig til det - og find knyt så motion på siden. Du har allerede gjort meget for dig selv.
16 år16. april 2008 kl. 14:35

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });