Kcalindhold i fiskeoliekapsler.

Du læser en tråd i debat > kost

Kcalindhold i fiskeoliekapsler.
Hej!

Jeg har ikke fået læst alle indlæg i de sidste 3 - 4 dage, så jeg ved ikke om nogen har skrevet om dette tidliger, men her kommer min udgave.

Da der tit er blevet spurgt om energi-indholdet i fiskeoliekapsler, vil jeg lige dele dette med jer, som jeg faldt da jeg søgte oplysninger om fiskeolie i en anden anledning.
På siden: vifab.dk
står der at der er ca 38kJ/9kcal i en fiskeoliekapsel.
Det er jo nok indholdet i det pågældende mærke, men jeg tror nu godt at man kan bruge det tal som retningslinie for andre mærker også. Det vil jeg i hvert fald selv gøre i mit kcalregnskab.

Og nu vi er ved fiskeolie, så har forbrugerbladet TÆNK lavet en undersøgelse af forskellige fiskeolieprodukter, som er yderst interessant efter min mening.

taenk.dk
TÆNK har fundet frem til at det faktisk er nogen af de allerbilligste fiskeoliekapsler som er de bedste, nemlig Lekaform, som bl.a. kan købes i fakta, er det ikke skønt?

Jeg håber at nogen kan bruge dette til noget, kan I alle have en god dag. Hilsen Spacy.
16 år14. april 2008 kl. 11:54

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });