Det er først og fremmest flot at du erkender, at dit madindtag ikke er normalt :)
Det er alt alt for lidt at indtage på en dag og jeg vil råde dig til at tale med nogen proffesionelle om dit forhold til mad. Jeg tænker, at det er vigtigt at du gør noget ved dit forhold til mad hurtigt, for jo hurtigere jo du får hjælp, desto nemmere bliver det at hjælpe dig selv :)
Hvor længe har du spist på den måde ? Nu er jeg ikke ekspert på anorexi eller noget, men jeg har læst, at det kan opstå, som en måde, at håndtere vanskeligheder (som dog ikke løser nogen problemer), så måske kan du tænke lidt over, om der er nogle vanskeligheder i dit liv, som kan have udløst dette forhold til mad ?
Skriv endelig igen - jeg vil meget gerne høre fra dig for jeg bliver lidt bekymret for dig efter at have læst dit indlæg.
KH
Carina
#2 af lilja (slettet)
Det er utrolig hårdt for mig at få ud, for jeg har haft svært ved at erkende det.
Mit problem er at jeg er så bange for at tage på.
Jeg spiser stort set intet. Igår fx. fik jeg et æble, 3 vindruer, 100 gram yoghurt med LIDT müsli på. Sidstnævnte kun for at jeg kunne finde energi til at tage en løbetur, for at kunne løbe de indgående kalorier af igen.
Idag har jeg indtil nu spist en appelsin og 1 vindrue. Jeg har planer om at tage en halv rugbrød til middag med banan, og så en peberfrugt til aften.
Hjælp mig ud af dette helvede.
En fortvivlet (muligvis spiseforstyrret) pige?
PS. I undrer jer nok over tidspunktet jeg skriver på, men det er altså fordi jeg sidder på den anden side af jorden.