Opskrifter på nettet?

Du læser en tråd i debat > kost

Opskrifter på nettet?
Er der nogen som kender nogle gode steder med fedtfattige opskrifter på nettet?
Jeg er næsten lige begyndt på mit vægttab, så jeg mangler inspiration til andre måder at lave mad på end den måde jeg plejer. Jeg ville gerne lave flere retter til aftensmaden hvor grønsager indgår i retterne, sådan at det ikke altid bliver til grønsager ved siden af.
16 år12. april 2008 kl. 13:37
re: Opskrifter på nettet?
16 år12. april 2008 kl. 17:16
Jeg synes, at denne hjemmeside med slankemad er virkelig god:
opskrifter.heede.dk

16 år16. april 2008 kl. 10:14
Ja og denne www,fedtfattig.dk
16 år16. april 2008 kl. 10:56
prøv denne her slanke-opskrifter.dk
16 år16. april 2008 kl. 22:12
Tak for alle de gode sider. Jeg vil gå på jagt på¨dem alle. Jeg synes desuden at det er spændende at der engang imellem popper en menu frem ude i siden med dagens opskrift fra alle tiders kogebog. De er ikke lige fedtfattige allesammen, men de giver god inspiration og så er der nogle lækre fristende billeder. Der var nogle koteletter den anden dag som helt sikkert skal prøves.
16 år17. april 2008 kl. 14:23

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });