Der er vel intet i vejen med at drikke skummetmælk ???
Hvidt brød får jeg altså også ind imellem. Måske ikke lige hvidløgsbrød. Men du snakker hjemmelavede hvidløgsbrød. Kan du ikke tilpasse opskriften så den kan gå i tråd med din kur. Altså jeg har flere gange spist noget hvidt brød, men nu kan jeg nemt spise det uden smør, så det hjælper lidt. F.eks. er jeg spejder og elsker snobrød. Men snobrødsdej er bare mel vand og gær, så det ødelægger jo ikke min dag at jeg spiser sådan et. Det er ikke så sundt, men jeg prioriterer at få det brød ind i mellem.
Det jeg siger er at hvis der er noget du savner helt vildt. Så prøv om du ikke kan få plads til lidt af det i stedet for at gøre det hele surt ved at nægte dig selv noget.
#2 af KarinaHadsten (slettet)
MEN jeg savner at får hvidløgsflutes til min bøf i weekenden og jeg savner at slukke min tørst i koldt skummet mælk.
Jeg har reget lidt på det. Når jeg nu har tabt det jeg skal (mangler ca. 7 kg) og så skal til at holde vægten - ja så er der plads til mælken hverdag og flutes i weekenden.
Jeg kan næsten smage hjemmelavet hvidløgsbrød. Rart at have noget at se frem til.