kan det være rigtigt ? glad smiley efter 3 flødeboller

Du læser en tråd i debat > kost

kan det være rigtigt ? glad smiley efter 3 flødeboller
Jeg har idag indtaget 1326 kcal og har en ked smiley ud for energifordeling, men hvis jeg lige slutter af med 60 gr. flødebolle bliver min smiley glad.. hmm.. syns faktisk min smiley på energifordeling bliver glad hvergang jeg selv føler jeg har spist lidt forkert.. kender i det ?
16 år29. marts 2008 kl. 19:33
re: kan det være rigtigt ? glad smiley efter 3 flødeboller
Har du set efter hvad det er der gør forskellen?
For målværdierne er meget gode at gå efter, men hvis det er en procent til den ene eller anden side, så gør det at du får en sur smilie. Og en procent mener jeg f.eks ikke gør den store forskel.
16 år30. marts 2008 kl. 08:58
Mit gæt er at du får for lidt kulhydrat - som der er forholdsvis meget af i en flødebolle i form af sukker. Derfor bliver din smiley glad. Men hvad siger din sukkersmiley?
16 år31. marts 2008 kl. 12:35
Den er glad fordi jeg spiser normalt ikk noget sukker i min kost.
16 år3. april 2008 kl. 20:25
Tja.. En sund og varieret kost kan åbenbart også godt inkludere en flødebolle i ny og næ. Er det ikke dejligt?
16 år3. april 2008 kl. 21:44

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });