#1 af bruger slettet
??? HJÆLP??
Du læser en tråd i debat > kostbruger slettet
??? HJÆLP??
Hvor mange kcal er der per hundrede grami tarteletfyld?
16 år18. marts 2008 kl. 18:21
iakob
re: ??? HJÆLP??
Prøv at se den her: (et forældet link til arla.dk er blevet fjernet)
Vær opmærksom på at energien er opgivet i %, ikke gram. Prøv at søge lidt rundt på forskellige opskriftsamling for at få den i gram - eller tast selv opskriften ind her på madital.
Vær opmærksom på at energien er opgivet i %, ikke gram. Prøv at søge lidt rundt på forskellige opskriftsamling for at få den i gram - eller tast selv opskriften ind her på madital.
16 år18. marts 2008 kl. 19:00
claus (slettet)
Det kommer jo meget an på, hvordan man laver tarteletfyld - det er meget forskelligt.
Men prøv at sjusse dig frem til, hvad der ca. indgår i den og så indtast det som en opskrift, så kan du da ikke gå helt galt i byen...
(Og en anden gang, gider du så ikke bruge en overskrift, der fortæller, hvad det handler om?)
Men prøv at sjusse dig frem til, hvad der ca. indgår i den og så indtast det som en opskrift, så kan du da ikke gå helt galt i byen...
(Og en anden gang, gider du så ikke bruge en overskrift, der fortæller, hvad det handler om?)
16 år18. marts 2008 kl. 19:02
bruger slettet
hvilke forskel gør det om jeg fortæller hvad det handler om? jeg tvinger jo ikke nogle til at svare mig.
hmm. men okay.
jamen det var sådan en "færdiglavet" fra delikatessen. med kylling, ærter, asparges og gulerøøderr?
hmm. men okay.
jamen det var sådan en "færdiglavet" fra delikatessen. med kylling, ærter, asparges og gulerøøderr?
16 år18. marts 2008 kl. 20:47
claus (slettet)
Det var nu mest fordi, at der så tit er tråde, der starter med oveskriften "hjælp" eller noget lignende, så hvis det griber for meget om sig, så bliver her til sidst lidt rodet....
Men til emnet: Det er altid svært med færdiglavede ting. Men giv et godt bud på, hvor meget kylling, ærter, asparges og gulerødder, der vatr i og så indtast det for sig selv. Og så må man jo gætte på, hvordan de laver sovsen. Det værste, der kan ske er jo, at det er en opbagt sovs, og så skal du jo indtaste lidt smør, lidt og lidt suppe.
De er ikke rigtigt andet at gøre end at gætte sig frem med sådan noget....
Men til emnet: Det er altid svært med færdiglavede ting. Men giv et godt bud på, hvor meget kylling, ærter, asparges og gulerødder, der vatr i og så indtast det for sig selv. Og så må man jo gætte på, hvordan de laver sovsen. Det værste, der kan ske er jo, at det er en opbagt sovs, og så skal du jo indtaste lidt smør, lidt og lidt suppe.
De er ikke rigtigt andet at gøre end at gætte sig frem med sådan noget....
16 år19. marts 2008 kl. 08:30
claus (slettet)
Ordet "mel" smuttede vist for mig - det burde have stået efter "lidt" nummer to ;)
16 år19. marts 2008 kl. 08:31
bruger slettet
Jo, men jeg havde brug for hjælp, derfor synes jeg det var mest oplagt. Havde jeg skrevet tarteletfyld var der nok ikke nogen der umiddelbart ville læse den. Men jo det er i orden.
og tak for svar :D
og tak for svar :D
16 år19. marts 2008 kl. 18:22
iakob
Jo da.. for det første læser jeg alligevel stort set alt og for det andet så er tarteletfyld da interessant.
16 år20. marts 2008 kl. 20:44