#2 af jeabol (slettet)
Øg din forbrænding for vildt... :o)
Du læser en tråd i debat > kostjeabol (slettet)
re: Øg din forbrænding for vildt... :o)
Tak ! Det kunne jeg godt finde på at prøve....synes jeg står lidt i stampe...knap 3 kg på 6 uger....med fornuftig alsidig kost og rimelig motion (30 - 60 min. pr. dag )
Held og lykke fortsat, men husk proteiner er rigtig vigtige i det lange løb...ellers nedbryder du din krops muskelmasse.
Held og lykke fortsat, men husk proteiner er rigtig vigtige i det lange løb...ellers nedbryder du din krops muskelmasse.
16 år12. marts 2008 kl. 11:47
Jeg vil bare lige give alle dem der synes at de kæmper og kæmper med kiloene uden at der sker det store et, for mig, råd med på vejen. Jeg startede på mit vægttab for noget tid siden, men jeg synes bare ikke at der skete noget som helst med vægten. Og så tænkte jeg på en kur jeg en gang har hørt om, hvor man "kick-starter" sit stofskifte ved kun at spise frugt og grønt i nogle dage... Så jeg tog tre dage hvor jeg udelukkende spiste frugt og grønt og drak vand, og jeg lover Jer. det VIRKER... Jeg har siden da haft et vægttab på mellem 500 og 600 gram pr dag... Hvor vildt er det lige. Jeg er klar over at det ikke kan blive ved, men har planer om at tage en dag eller to om ugen fremover med denne kost... Så forbrændingen bliver holdt ved lige.
Jeg har været på en del forskellige kure, og haar nu forsøgt at mixe dem sammen til et absolut max, og det virker... Jeg spiser kun frugt og grønt fra kl. 20 til kl. 12. Dvs. hele aftenen og formiddagen. Og ellers masser af frugt og grønt, fisk og groft brød der imellem...
Jeg håber at der er nogen der kan bruge mit råd...
Vh List...