har jeg spist for meget? tager jeg på?

Du læser en tråd i debat > kost

har jeg spist for meget? tager jeg på?
8 frugter, 1 pk riskiks ca 400 kcal, en stor tunsandwich m mørk brød uden dressing, en jordbærmåltidserstatningsbar 270 kcal, en dåse tun i vand, en lille dåse majs uden sukker..

Det har jeg spist idag. er 165 og vejer 60 kg:( skal af med 5 kg..
16 år21. februar 2008 kl. 21:31
re: har jeg spist for meget? tager jeg på?
Tast det ind og du får svaret.. :-)
16 år21. februar 2008 kl. 21:48
Nej det tror jeg bestemt ikke, faktisk tror jeg at det er lige i underkanten af hvad du har behov for.

Har du prøvet at taste det ind under "mad"- "Indtast mad" ?
16 år22. februar 2008 kl. 00:28
Kan jo ikke indtaste en sandwich ind når det ikke er mig der har lavet den, spiste den i en sandwichbar.. Jeg plejer ca at spise halvdelen af det jeg spiste igår..
16 år22. februar 2008 kl. 10:14
men regner det selv for ca 2300 kcal.. vejer stadig 60 kg her til morgen..
16 år22. februar 2008 kl. 10:15
Hvis du ikk kan hvordan skal vi så ku ku
16 år22. februar 2008 kl. 10:18
Hm... Hvor meget er det nu I siger man mindst skal spise, for at holde forbrændingen igang? Der var et tal på bordet engang, men jeg kan altså ikke huske hvad det var.

I øvrigt Anonyme... jeg måler 165 cm og vejede i morges 62,4 kilo - så vi er næsten ens. Jeg er 39 år og har tabt mig fra 81 kilo - så jeg har lidt pludder på maven. Jeg vil gerne ned på 58 kilo - så også der er vi næsten ens.

Igår spiste jeg følgende (jeg spiste lidt for meget igår men stadig nok til at der kom underskud. Mit mål er 1 kilo over 3 uger - jeg har ikke tralvt med det sidste - der er lang tid til bikinisæsonnen starter):

(Jeg håber du kan bruge det til noget - jeg synes selv jeg får en sund og varieret kost som både er slankende (selvom det går langsomt) som også indeholder lidt sjov):

Morgenmad: Det svarer til min normale morgenmad - men jeg kom til at tage lidt for meget skummetmælk

190g Skummetmælk, 7g, Solsikkefrø, 53g Havregryn, 8g Rosin, 9g Hasselnød, 4g Valnød

Frokost: Lidt salat og et pølsebrød fra kantinen samt en lille mørk rug-hvedemelsbolle. Unormal frokost. Normalt får jeg rugbrød med fisk og mager pålæg samt en grov salat.

15g Bønnespirer, 40g Kartoffel, 50g Blomkål, 15g Champignon, 55g Ristet wienerpølser, 25g Gulerod, 70g Mandarin, 3g Rapsolie (anslået i dressing), 70g Hvedebrød, bolle, fin, industrifremstillet , 15g Sennep, 40g Hvedebrød, groft uden fedtrige frø, uden kerner

Aftensmad: Fik to rødspættefilletter paneret i mel, kogte kartofler og en grøntsagsblanding. Mel og margarine er anslåede - og lagt oven i vægten på rødspætterne som vejede 110 gram på tallerknen.

5g Margarine, 80 %, stegning/bagning, , 112g Kartoffel, 279g Green Wok Mix, Coop, 5g Hvedemel, 2g Citronsaft, friskpresset, 110g Rødspætte, rå

Eftermiddagsmåltid:
100g Pære, 100 Banan

Natmad:
140g Æble, 8g Mørk chokolade
16 år22. februar 2008 kl. 10:37
21/2: 8 frugter, 1 pk riskiks, en anettes tunsandwich uden dressing, en jordbærmåltidserstatningsbar fitforlife, en dåse tun, en lille dåse majs, 2 knækbrød, 2 gulerodder= ca 2100 kcal i alt

22/2: 2 pk riskiks, 4 frugter, saltede ristede majs,peanuts og 2 kyllingepølser, kylling ca 400 g, majs, 2 små dåser ananas, 2 æg, 1 nupo kokos bar, 1 gulerod =2600 kcal ca

kan jo ik styre det disse dage:( tager jeg på af 2600 kcal?
16 år22. februar 2008 kl. 19:50
jakob, hvor mange kalorier er det ca om dagen?
16 år22. februar 2008 kl. 21:03
Den dag var på 6.722 kj. Jeg dyrkede ingen motion og havde et siddende job. Det gav et underskud på 1.663 kj og for at tabe mig 1 kilo over 14 dage så skal jeg have et underskud på 2000 kj.

Derfor har jeg også ændret mit mål til 1 kilo over 3 uger - så skal mit underskud nemlig være 1.364 kj. Vil bjerget ikke komme til Mohammed så må Mohammed komme til bjerget ;-)
16 år23. februar 2008 kl. 14:16

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });