40 stk. mandler

Du læser en tråd i debat > kost

40 stk. mandler
lige nu er min energifordeling smiley ked af det men hvis jeg spiser 40 mandler bliver den glad... hmm... Kan det nu oss passe ?
16 år19. februar 2008 kl. 17:48
re: 40 stk. mandler
Det skal da nok passe - hvis altså den er sur, fordi du har fået for lidt fedt. Mandler indeholder nemlig rigtig meget fedt. Og det er af den sunde slags, så det er ikke helt skidt.

Jeg har selv svært ved at få fedt nok, så min energismiley er altid sur. Men jeg prøver lidt med bl.a. mandler og så ristede pinjekerner - det er ren slik, men det er en sund måde at få fedt på ;)

16 år19. februar 2008 kl. 18:45
Det lyder bare helt vildt med 40 mandler men den blir glad hvis jeg spiser dem :-)
16 år19. februar 2008 kl. 18:55
Mandler er rigtig gode og jeg kunne sagtens spise de 40 - synes du det er for mange mandler at spise ? Hvis der ellers er energi til det på energiregnskabet så er det jo fint nok med mandler. Problemet er at de indeholder rigtig meget energi. Men jeg har før fået en glad smiley frem med mandler. Tror dog det var fedtsyrefordelingen jeg prøvede mig frem med der.

Velbekomme med mandlerne.

Karina
16 år20. februar 2008 kl. 09:35

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });