#2 af slank2008 (slettet)
Slik o. l. - hvad gør I?
Du læser en tråd i debat > kostslank2008 (slettet)
re: Slik o. l. - hvad gør I?
Jeg synes det er fint med chokoladen så længe du kan begrænse det. Jeg spiser bolcher. Mit vægttab går langsomt ned men det er bedre for mig på denne måde. Jeg har perioder hvor jeg ikke har det så godt og så plejer jeg at falde i og det er ikke sket denne gang. Jeg startede 1. januar og har tabt over 4 kg og er ikke faldet i denne gang. Før gik der 1 uge og så var det sket med den kur. Jeg er ikke gået på kur denne gang men har lagt min livsstil om.
Jeg tror det er bedst med en metode der virker for lige den person der skal bruge den. Så vær du bare stolt over du kunne holde dig til 1 pandekage.
Jeg ved ikke hvordan du får pandekagen ind i regnskabet.
Jeg tror det er bedst med en metode der virker for lige den person der skal bruge den. Så vær du bare stolt over du kunne holde dig til 1 pandekage.
Jeg ved ikke hvordan du får pandekagen ind i regnskabet.
16 år12. februar 2008 kl. 12:57
iakob
re: Slik o. l. - hvad gør I?
Ja.. jeg vejer også af.. og havde på et tidspunkt en "diskussion" med min 2-årige søn fordi han ville have det der var på min tallerken og ikke sit eget.
Men mit var vejet af og så kunne han ikke få det. Det indbragte mild hovedrysten fra min mand, men min søn og jeg blev da enige igen og gode venner.
Så jeg gør ligesom dig og det har jeg sådan set gjort siden august sidste år.
Angående pandekager. Så skriv opskriften ind her i madital. Hvis pandekagerne er lige store, så kan du bare dividere (hvis der er 456 gram dej og 11 pandekager, så har du spist 456/11 gram dej). Ellers må du jo til at veje hele portionen og din egen pandekage.
"Skriv opskriften ind" - det gør man under mad/ny opskrift. Du kan også skrive egne varer ind.
Men mit var vejet af og så kunne han ikke få det. Det indbragte mild hovedrysten fra min mand, men min søn og jeg blev da enige igen og gode venner.
Så jeg gør ligesom dig og det har jeg sådan set gjort siden august sidste år.
Angående pandekager. Så skriv opskriften ind her i madital. Hvis pandekagerne er lige store, så kan du bare dividere (hvis der er 456 gram dej og 11 pandekager, så har du spist 456/11 gram dej). Ellers må du jo til at veje hele portionen og din egen pandekage.
"Skriv opskriften ind" - det gør man under mad/ny opskrift. Du kan også skrive egne varer ind.
16 år12. februar 2008 kl. 13:31
Nu er jeg så begyndt at veje op. Mors skål består så af 20 gr. mandler og 20 gram mørk chokolade og den er MIN MIN MIN!
Men jeg kan altså slet ikke gennemsku om det er tåbeligt eller om jeg bare skal droppe det helt.
men når jeg vejer det af og skriver det ind her - så ER det med i mit regnskab og så kan jeg tage højde for det. - Hvad gør I andre.
Mht pandekager.......jeg har lige stået og bagt til min datter og hendes veninde på skøjtebanen og JO, jeg har hapset en (kun en, ikke de 3 jeg havde lyst til).
Men jeg vil gerne have den ind i mit regnskab. Findes der en smart metode eller skal jeg igang med at lægge samme og så dividere for at få et sådan cirka-indhold på en pandekage...det var meget lettere at gi dem en gulerod, meeeeeen min datter ville ikke synes det var så skønt!
Jeg er ny her og jeg håber jeg skriver det rigtige sted.
KH Lene Gammelmor