#2 af Bente (slettet)
Mælkeprodukt, men det passer ikke ind?
Du læser en tråd i debat > kostBente (slettet)
re: Mælkeprodukt, men det passer ikke ind?
Hej
Jeg vil prøve om jeg kan forklare hvorledes du kan gøre.
Du sætter markøren på mad, og klikker på ny vare.( er lige under :))
Det udfylder du så de felter med de tal, der står på varedeklarationen af den vare du vil bruge, for det meste er det opgivet pr 100g . Husk at trykke på gem.
Du vil så kunne finde din vare igen når du taster mad ind, og så taster du så bare den mængde som du så vil bruge og det bliver registreret lige som de ting der er fast i programmet i forvejen.
Jag bruger også tit funktionen til at taste mine egne opskrifter ind, foreksempel mine hjemmelavede kyllingefarsbrød, for så er det så nemt, bare at taste mængden ind bagefter:)
Håber det kan hjælpe dig, ellers skriv igen.
Hilsen Bente
Hilsen Bente
Jeg vil prøve om jeg kan forklare hvorledes du kan gøre.
Du sætter markøren på mad, og klikker på ny vare.( er lige under :))
Det udfylder du så de felter med de tal, der står på varedeklarationen af den vare du vil bruge, for det meste er det opgivet pr 100g . Husk at trykke på gem.
Du vil så kunne finde din vare igen når du taster mad ind, og så taster du så bare den mængde som du så vil bruge og det bliver registreret lige som de ting der er fast i programmet i forvejen.
Jag bruger også tit funktionen til at taste mine egne opskrifter ind, foreksempel mine hjemmelavede kyllingefarsbrød, for så er det så nemt, bare at taste mængden ind bagefter:)
Håber det kan hjælpe dig, ellers skriv igen.
Hilsen Bente
Hilsen Bente
16 år7. februar 2008 kl. 11:51
Felina (slettet)
re: Mælkeprodukt, men det passer ikke ind?
Ej hvor smart!!
Så gemmer den simpelthen de madvare man selv tilføjer? :-D
Mange tak for tippet, så skal der tastes ;-D
Så gemmer den simpelthen de madvare man selv tilføjer? :-D
Mange tak for tippet, så skal der tastes ;-D
16 år7. februar 2008 kl. 13:14
Jeg spiser jævnligt græsk yougurt og tzaziki, begge med omkring 8% fedt inhold. Men der er ingen mælkeprodukter der passer, da jeg enten skal helt ned på 2-3% alla yogurt, eller op på 18 creme fraiche.
Hjælp??
Jeg er ny på siden, så det kan være der er en smart måde at fiske det på jeg bare ikke lige har spottet? :-)