#2 af TanteToT (slettet)
Hvilken kategori er supper????
Du læser en tråd i debat > kostTanteToT (slettet)
re: Hvilken kategori er supper????
Jeg er ikke helt med på hvad du mener... Er det de samme grøntsager du spiser sammen med suppen hver gang og i samme mængde? Så kan du lave en opskrift med suppe og grøntsager.
Personligt vil jeg lægge suppen ind under fastfood katagorien, fordi den er færdigkøbt.
Håber du kan bruge svaret - ellers skriver du bare igen :)
Personligt vil jeg lægge suppen ind under fastfood katagorien, fordi den er færdigkøbt.
Håber du kan bruge svaret - ellers skriver du bare igen :)
16 år10. januar 2008 kl. 13:48
iakob
Hvilken praktisk betydning har kategorien? Beregnes der vitaminindhold eller noget andet?
16 år10. januar 2008 kl. 20:51
Ahimsa (slettet)
Ja jeg ved heller ikke om det har en praktisk betydning, men jeg tænker at noget går vil til vædske osv - gør det det hvis jeg indtaster som snack??
Snack er for mig chips og lign.
TanteToT - jeg koger bare nogel gulerødder ved siden af og puttter dem i færdigsuppen - ellers er jeg jo sulten igen næste gange jeg har tisset *lol*
Snack er for mig chips og lign.
TanteToT - jeg koger bare nogel gulerødder ved siden af og puttter dem i færdigsuppen - ellers er jeg jo sulten igen næste gange jeg har tisset *lol*
16 år11. januar 2008 kl. 13:04
KarinaHadsten (slettet)
Jeg mener at man når man indtaster varer selv angiver om det skal tælle med i væskeballance. Men lidt afgørende kan kategorien dog være. Jeg havde ved en fejl fået oprettet mine havrefras som frugt og det betød at de talte med i frugt og grønt smileyen.
Mvh. Karina
Mvh. Karina
16 år11. januar 2008 kl. 14:22
Forslag hilses velkommen :-D