Hvilken kategori er supper????

Du læser en tråd i debat > kost

Hvilken kategori er supper????
Jeg ville indtaste en Knorr Karrysuppe som en "ny vare", men synes ikke den passer ind i nogle af kategorierne. Nu har jeg så lagt den som drikkevare og tager så og vejer mine grøntsager af seperat og taster dem ind, men er der en bedre måde?
Forslag hilses velkommen :-D
16 år10. januar 2008 kl. 10:07
re: Hvilken kategori er supper????
Jeg er ikke helt med på hvad du mener... Er det de samme grøntsager du spiser sammen med suppen hver gang og i samme mængde? Så kan du lave en opskrift med suppe og grøntsager.
Personligt vil jeg lægge suppen ind under fastfood katagorien, fordi den er færdigkøbt.
Håber du kan bruge svaret - ellers skriver du bare igen :)
16 år10. januar 2008 kl. 13:48
Hvilken praktisk betydning har kategorien? Beregnes der vitaminindhold eller noget andet?
16 år10. januar 2008 kl. 20:51
Ja jeg ved heller ikke om det har en praktisk betydning, men jeg tænker at noget går vil til vædske osv - gør det det hvis jeg indtaster som snack??
Snack er for mig chips og lign.

TanteToT - jeg koger bare nogel gulerødder ved siden af og puttter dem i færdigsuppen - ellers er jeg jo sulten igen næste gange jeg har tisset *lol*
16 år11. januar 2008 kl. 13:04
Jeg mener at man når man indtaster varer selv angiver om det skal tælle med i væskeballance. Men lidt afgørende kan kategorien dog være. Jeg havde ved en fejl fået oprettet mine havrefras som frugt og det betød at de talte med i frugt og grønt smileyen.

Mvh. Karina
16 år11. januar 2008 kl. 14:22

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });