Slankekonsulentuddannelse på atwork.dk

Du læser en tråd i debat > kost

Slankekonsulentuddannelse på atwork.dk
Har jo set et link herinde til den uddannelse og overvejer det kraftigt og vil i den forbindelse høre om nogle herinde har erfaringer med den ? eller kender nogle der har ?
16 år6. januar 2008 kl. 22:29
re: Slankekonsulentuddannelse på atwork.dk
Jeg kender ikke noget til uddannelsen, så måske er det lidt dumt at udtale sig, men jeg faldt også lige over linket og jeg undrer mig over at det kan gøres på en uge. Altså.... det er ret sparsomt, hvad man kan nå på en uge, så jeg ville i hvert fald lige undersøge, hvor meget der er i det med, at den er anderkendt. Hvis det bare er for din egen skyld betyder det jo ikke så meget, men hvis det er fordi du vil ud og undervise i det så vær sikker på om det er en udd. du kan bruge til noget. God fornøjelse uanset hvad du finder på...
16 år7. januar 2008 kl. 10:08
Jeg har været i iværksætter miljøet og der er mange som forsøger at starte noget op indenfor sundheds området.
Generelt synes jeg, at det virker som om at udbuddet er så stort, at man skal have en lidt mere dybdegående uddannelse som sygeplejeske, fysioterapeut, psykoterapeut, psykolog eller læge for at kunne bruge den her slags uddannelser til at skabe en fast indtægt.
Jeg kan se at de skriver at uddannelsen efter de 50 lektioner giver mulighed for at starte op selv - men det er jo gratis at sige for jeg kan jo starte op selv hvornår jeg vil. Og de skriver ikke om anden støtte end et forum for andre uddannede.
Nu fik du llige mine tanker med på vejen ;-)
16 år7. januar 2008 kl. 10:18
hvem siger det kan gøres på 1 uge ? det kan gøres på min. 3 mdr. ...
16 år7. januar 2008 kl. 16:32
Der står på deres hjemmeside uddannelsen kan læses på 10 aftener.
16 år7. januar 2008 kl. 21:42
Har taget uddannelsen på AT-Work skolen.
Det er 10 undervisningsaftener á 5 timer - meget koncentreret og kun korte pauser. Og meget hjemmearbejde. Der bliver fyldt så meget på en at jeg var glad for jeg havde noget viden om det i forvejen - det lettede meget. Følte mig klar videnmæssigt til at starte med kunder, men det krævede meget forberedelse med at lave undervisningsmateriale - ja og hvad jeg ellers har brug for i horhold til kunderne
16 år7. januar 2008 kl. 22:28
Det er jo nok ikk 10 aftener i træk vel ?.. doh..
16 år8. januar 2008 kl. 13:04
hvordan går det så nu ? er du kommet igang med at vejlede folk ? jeg planerer på at tage uddannelsen via e-learning, så jeg kan læse hjemmefra når jeg har lyst..
Jeg ved også meget om det i forvejen og syns det er meget spændende :-)
16 år8. januar 2008 kl. 13:05
Uanset hvad kan man godt tale pænt herinde. Vi prøver bare at hjælpe
16 år8. januar 2008 kl. 15:37
Jeg har haft et par "prøvekunder" for at finde ud af om min plan var god eller dårlig, men i week-enden går det løs med at skaffe kunder "rigtige". Da det er en ting jeg brænder for - både for mig selv og for andre - håber jeg det kommer til at fungere.
16 år9. januar 2008 kl. 12:36

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });