Brun sovs
Du læser en tråd i debat > kosttynd74
re: Brun sovs
hej camilla k
jeg taster alt slags sovs og andre vare op under egne opskrifter. mangler jeg så en engridens eller feks coktailpølser noterer jeg den først under ny vare og henter den der i min opskrift.
håber du kunne bruge mit svar ;O)
lise
jeg taster alt slags sovs og andre vare op under egne opskrifter. mangler jeg så en engridens eller feks coktailpølser noterer jeg den først under ny vare og henter den der i min opskrift.
håber du kunne bruge mit svar ;O)
lise
16 år30. november 2007 kl. 20:47
iakob
Hvis jeg selv laver den, så taster jeg bare opskriften ind. Ellers så skriver jeg bare hele sovsen på som om den kun bestod af dens hovedingrediens.
Altså flødesovs bliver skrevet ind som rent fløde. Mælkesovs som sødmælk.
Jeg har hidtil været ret doven og bare skrevet brun sovs på som fløde. Men nu du har spurgt, så er jeg kommet til at overveje om jeg skal skrive opskriften på gammeldags brun sovs ind og så bruge den her i julen.
Altså flødesovs bliver skrevet ind som rent fløde. Mælkesovs som sødmælk.
Jeg har hidtil været ret doven og bare skrevet brun sovs på som fløde. Men nu du har spurgt, så er jeg kommet til at overveje om jeg skal skrive opskriften på gammeldags brun sovs ind og så bruge den her i julen.
16 år1. december 2007 kl. 18:58
camilla k (slettet)
Tak for svarene :-)
Tror jeg må skrive det ind som ind opskrift kan jeg se. Problemet er det ikke er mig der laver sovs, når det hører til, men det er jo bare at spørge.
Camilla
Tror jeg må skrive det ind som ind opskrift kan jeg se. Problemet er det ikke er mig der laver sovs, når det hører til, men det er jo bare at spørge.
Camilla
16 år2. december 2007 kl. 12:59
Camilla