Kalorier - vægttab

Du læser en tråd i debat > kost

Kalorier - vægttab
Jeg er 163 cm høj, og vejer 58 kg. Hvor mange kalorier må jeg indtage ikke at tage på?
Ifølge mad oversigten, så indtager jeg 2.250 kcal. Det er ifølge en anden hjemmeside alt for meget. Dér måtte jeg kun indtage 1500 kcal, for at bibeholde min nuværende vægt. Jeg er forvirret!
16 år23. november 2007 kl. 22:30
re: Kalorier - vægttab
Hej anonyme.
Du kan oprette en bruger herinde, og så kan du indtaste den motion du dyrker. Under oversigten kan du se, hvor mange kalorier du må indtage for at bibeholde din nuværende i vægt, eller hvor meget underskud du skal have for at nå din "ønske" vægt.

Håber du kunne bruge svaret.
16 år24. november 2007 kl. 00:26
re: Kalorier - vægttab
Hej!
Det kommer jo lidt an på om du er mand eller kvinde. Og det kommer meget an på hvor aktiv du er.
Normalt mener jeg at kvinder skal indtage 1800-2000 kcal. om dagen, mens mænd skal indtage 2000-2200 kcal om dagen.
1500 kcal er for lidt hvis du skal holde vægten.
Men prøv at gøre som hihihi anbefaler, her får du nemlig en fin oversigt over alt hvad din kost indeholder. Super godt simpelthen.
16 år24. november 2007 kl. 08:52

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });