Hej Julle!
Jeg ved ikke om det har noget med udrensning at gøre. Men min far får af og til migræne, og det er som oftest udløst af bestemte fødevarer. F.eks. hvis han får for meget nitrit fra spegepølser, eller for meget Pepsi Max, har vi efterhånden fundet ud af. Vi tror det er sødemidlet i Pepsi Max, der er problemet, for han kan sagtens drikke Pepsi light, Cocacola light og andet light sodavand.
Så mit forslag er, at du kigger din kost igennem, og ser om der er et mønster, eller om du er begyndt at spise, ting du ikke plejer. Prøv evt. et andet sødemiddel i kaffen, og se om det hjælper. Jeg forslår sødemidlet Sød eller det fra ISIS .
Held og lykke med det!
Nina
#2 af Nina (slettet)
Er det rigtigt at det kan være udrensning af kroppen?
Jeg kunne snilt drikke 2 kander kaffe alene, det bliver omkring 5 grus fuld pr kande, jeg brugte 2 tsk sukker. Det har jeg skippet, sukkeret, tilfordel for søde tabeletter. Men det gør så at jeg ikke drikker nær så meget kaffe mere, fordi det ikke smager af det samme. Flere har sagt at det kan være sukkeret der er årsag til min migræne. Er der nogen af jer her inde der har oplevet noget af det samme?
Nu har jeg så ikke haft migræne anfald siden i tirsdags. Hvor længe er kroppen om at udrense sig selv, hvis det altså er det der er årsag til det?