Suppe som forret
Du læser en tråd i debat > gode rådiakob
re: Suppe som forret
God idé her i vinterhalvåret. Får helt lyst til gulerodssuppe.
Jeg tror dog ikke det bliver en daglig ting for mig - men det kan måske godt være en god måde at få lidt flere grøntsager på.
Hvis man laver en stor portion grøntsagssuppe så må den da kunne fryses ned?
Jeg tror dog ikke det bliver en daglig ting for mig - men det kan måske godt være en god måde at få lidt flere grøntsager på.
Hvis man laver en stor portion grøntsagssuppe så må den da kunne fryses ned?
17 år18. september 2007 kl. 15:24
bruger slettet
re: re: Suppe som forret
Tror bestemt sagtens at man kan lave en stor portion og fryse det ned - god ide! Man kunne lave den der fedtforbrændingssuppe som skulle være rigtig god.
17 år19. september 2007 kl. 12:24
iakob
re: re: re: Suppe som forret
Jeg googlede mig til en opskrift med grønne bønner. Men der stod ikke noget om at de skulle i blød natten over eller sådan noget. Skal grønne bønner ikke ligge i blød?
17 år19. september 2007 kl. 13:00
beta (slettet)
re: re: re: re: Suppe som forret
Hvad jeg forstår ved grønne bønner, er dem man plukker på planten.
17 år19. september 2007 kl. 13:12
iakob
re: re: re: re: re: Suppe som forret
Nå ja, de der lange bælge. Elsker dem hvis de er vel tilberedte! Jeg havde lige fundet en opskrift på chili con carne før jeg fandt slankesuppen så jeg tænkte jo i retning af kidneybønner. Hehe
17 år19. september 2007 kl. 14:42
MP86 (slettet)
Hejsa:) Har købt knorrs cup soups og vil gerne taste den ind under nye varer, men hvilken kategori hører den under?
Vh Chevalmarin
Vh Chevalmarin
17 år9. oktober 2007 kl. 09:49
lomm (slettet)
Det kommer vel an på hvad der er i - hvis det fx er med små nuddel-stk ville jeg putte det under kornprodukter. Resten er jo bare vand og salt / smagsstoffer.
17 år12. oktober 2007 kl. 13:15
Lige et godt råd jeg selv bruger.... Prøv at spise en stor kop suppe som forret til både frokost og aftensmad. Det mætter! - så man ikke har så stor tendens til at overspise (som jeg selv lider kraftigt af) Tidsmæssigt har jeg dog ikke tid til at konstruere mine egne supper - men bruget derimod, Knorrkoppen eller andre suppe pr. brev, hvor man bare skal koge vandet og herefter fordele et suppebrev og vandet i en kop.
Man skal dog være opmærksom på at der findes mange forskellige suppe og mange af disse indeholder store mængder kalorier. Mine fedtfattige varianter er: Tomatsuppe, grøntsagssuppe og kinessisk grøntsagssuppe.
De bedste hilsner
Kristina