#2 af Aceo1 (slettet)
Det fatter jeg ikke...
Du læser en tråd i debat > gode rådAceo1 (slettet)
re: Det fatter jeg ikke...
Fra indtast motion siden;
"NB: Du kan undlade at indtaste for alle døgnets 24 timer. I så fald vil programmet beregne de resterende timer til 8 timers 'søvn og hvile' og resten til et motionsniveau som 'stillestående arbejde'."
"NB: Du kan undlade at indtaste for alle døgnets 24 timer. I så fald vil programmet beregne de resterende timer til 8 timers 'søvn og hvile' og resten til et motionsniveau som 'stillestående arbejde'."
17 år17. september 2007 kl. 22:13
Lone
administrator
administrator
re: Det fatter jeg ikke...
ok, jeg skulle måske tilføje:
"NB: Du kan undlade at indtaste for alle døgnets 24 timer. I så fald vil programmet beregne de resterende timer til 8 timers 'søvn og hvile' og resten til et motionsniveau som 'stillestående arbejde'. Hvis du intet indtaster, vil programmet gå ud fra dit motionsniveau sat i din profil."
Håber det giver lidt afklaring.
Mvh Lone
"NB: Du kan undlade at indtaste for alle døgnets 24 timer. I så fald vil programmet beregne de resterende timer til 8 timers 'søvn og hvile' og resten til et motionsniveau som 'stillestående arbejde'. Hvis du intet indtaster, vil programmet gå ud fra dit motionsniveau sat i din profil."
Håber det giver lidt afklaring.
Mvh Lone
17 år17. september 2007 kl. 22:33
karen26 (slettet)
re: re: Det fatter jeg ikke...
nå OKAY...nu tror jeg at jeg fatter det.
Jeg gik jo bare ud fra at den alligevel havde talt det motionsniveau med, som jeg har indtastet i min profil.
Det betyder vel, at jeg så skal taste mit motion fra arbejde med de dage, hvor jeg dyrker motion...hmm.
Jeg gik jo bare ud fra at den alligevel havde talt det motionsniveau med, som jeg har indtastet i min profil.
Det betyder vel, at jeg så skal taste mit motion fra arbejde med de dage, hvor jeg dyrker motion...hmm.
17 år19. september 2007 kl. 17:13
Så er jeg pludselig kun i underskud med ca.400 kcal !!! det hænger altså ikke sammen i min verden....
Og så er mit aktivitetsniveau også faldet!!! Men burde det ikke være steget??
Ja er der en der måske kan forklare mig det, for min hjerne kan altså ikke helt forstå det.
Mvh Karen26