Hvorfor er det SÅ svært?

Du læser en tråd i debat > gode råd

Hvorfor er det SÅ svært?
Havde egentlig lagt mit indlæg under vægttab, men det passer vist bedre her:

Jeg har nu i knap 4 uger holdt mig til sunde, slankende ting og jeg er ikke faldet i. Men, hvor jeg de første 3 uger tabte 3 kg. er der den sidste uge ikke sket noget som helst.

Det er svært at holde modet oppe, når vægten er fuldstændig stabil, selvom man ikke gør noget "forkert".

Hvad skal jeg gøre? Gode råd søges....og gerne hurtigt inden jeg kaster mig ud i et madorgie, fordi det jo alligevel kan være det samme....Snøft...
17 år16. september 2007 kl. 11:40
re: Hvorfor er det SÅ svært?
Heysa. Du må endelig ikke kaste dig ud i et madorgie, du er nødt til at blive ved med at tænke positivt. Det sker nogle gange, når man er igang med et vægttab, at vægten stagnerer på et tidspunkt, det er vist noget med at kroppen prøver at holde på det fedt den har.
Jeg ved godt at det er meget demotiverende, men så må du prøve at tænke på at hvis du begynder at spise usundt nu, så stiger din vægt nok bare næste gang (selvom nogle mener, det skulle være godt at spise usundt en dag, en gang i mellem for at snyde kroppen).
Du kan evt. prøve at gå en tur, lave en lækker frugtsalat med forskellige frugter, eller noget andet, så du får dine tanker vægt fra det mang´lende vægttab i denne uge. Det skal nok komme :D

Held og lykke fremover :D
17 år16. september 2007 kl. 14:41

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });