Slim and lift

Du læser en tråd i debat > gode råd

Slim and lift
Hej.

Er der nogen der har erfaring med tv-shops slim and lift? Eller andet opstrammende undertøj? Jeg overvejer nemlig at købe en.
17 år15. august 2007 kl. 22:33
re: Slim and lift
Jeg tror personligt slet ikke på noget som helst fra tv-shoppen.
Tror du vil have mere ud af at gå ind i en ordentlig undertøjbutik og købe ordentligt undertøj f.eks. bodystockings der kan give et glattere look under tøjet. Der kan ekspedienterne også hjælpe med pasform meget bedre.
17 år18. august 2007 kl. 09:48
re: Slim and lift
Hej.. Jeg har en veninde som lige har købt en i en undertøjsbutik. Hun bruger den til fest under en kjole. Har set du kan også købe på
kropsform.dk. Der er 2 stk for 299,- hvor man får en i sort og natur (porto 40 kr). Jeg har overvejet en netop under en løs kjole, for at skjule det som buler...
17 år20. august 2007 kl. 17:57
re: re: Slim and lift
Hej igen.
Jeg besluttede mig for at købe en. Kendte en der ville sælge hendes til 200 kr. og den var aldrig brugt. Den er godt nok stram at få på, men det lykkes. Det er en af dem fra TV shop (sagde hun - ved det ikke) med åbning for neden. Men der er en syning hen over bagen, som jeg tror man vil kunne se i en glat kjole. Men den strammer ind, hvilket jo er hovedsagen. Men hvis jeg havde flere penge, havde jeg købt en af de helt glatte bodysuits/kjole man kan købe i magasin. De koster bare omk. 1000 kr og det går ikke på en su :)
Knus mig
17 år22. august 2007 kl. 01:00

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });