Jeg går ud fra at det indtastede aktivitetsniveau har indflydelse på beregnet brugt energi per dag?
Lad os sige at jeg har stillesiddende arbejde (fuldtidsjob) hvor jeg sidder foran en PC det meste af tiden. Om aftenen sidder jeg så foran madital.dk og skriver i forummet (eller glor tv). Om morgenen og om eftermiddagen styrter jeg rundt og laver mad, smørrer madpakker, skifter ble, slås med ungerne (i leg, altså!) etc etc.
Hvad er mit aktivitetsniveau egentlig? Meget lavt eller lavt?
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Lad os sige at jeg har stillesiddende arbejde (fuldtidsjob) hvor jeg sidder foran en PC det meste af tiden. Om aftenen sidder jeg så foran madital.dk og skriver i forummet (eller glor tv). Om morgenen og om eftermiddagen styrter jeg rundt og laver mad, smørrer madpakker, skifter ble, slås med ungerne (i leg, altså!) etc etc.
Hvad er mit aktivitetsniveau egentlig? Meget lavt eller lavt?