Ang. Chatten.

Du læser en tråd i debat > gode råd

Ang. Chatten.
Hejsa til jer alle..

Jeg skriver lige denne tråd, fordi jeg mange gange har oplevet at sidde helt alene på chatten, hvor jeg gerne ville ha haft muligheden for at kunne snakke med nogen.... Men det er ikke så tit der er nogen online, kunne man måske aftale et tidspunkt fx. kl 20 så dem der ville chatte kunne være online der??? Så kunne vi få brugt chatten til det den er der for...
Hører gerne fra jer.

Knus og god sommer til alle fra
Misslarsson.
17 år30. juli 2007 kl. 20:48
re: Ang. Chatten.
Har opdaget at der ofte er nogen på chatten kl 9 om morgenen.

Så er det kun os der arbejder eller går i skole eller sover på det tidspunkt. der skal finde en anden mødetid. Kigger nok lige forbi i morgen kl 20, for at se om der er bid.
17 år8. august 2007 kl. 03:56

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });