#2 af beta (slettet)
Meget simpelt, men hvor det dog smager godt:)
Du læser en tråd i debat > gode rådbeta (slettet)
re: Meget simpelt, men hvor det dog smager godt:)
Hej
Jeg kan kun tilslutte mig dine ord om friske jordbær og cheasy youghurt 0,1% m.vaniljesmag, det smager himmelsk. Har lige spist 2 portioner af det.. mums det er ski godt. Nyd det så længe der er friske danske jordbær, så må vi stramme op senerer på vægttabet.
Glem alt om jordbær med fløde, det feder ...
Velbekomme
Mvh bea
Jeg kan kun tilslutte mig dine ord om friske jordbær og cheasy youghurt 0,1% m.vaniljesmag, det smager himmelsk. Har lige spist 2 portioner af det.. mums det er ski godt. Nyd det så længe der er friske danske jordbær, så må vi stramme op senerer på vægttabet.
Glem alt om jordbær med fløde, det feder ...
Velbekomme
Mvh bea
17 år12. juni 2007 kl. 21:37
Nillleper (slettet)
re: re: Meget simpelt, men hvor det dog smager godt:)
Det lyder som en god ide - det må prøves. Måske et godt alternativ til jordbær med fløde, mælk og sukker.
17 år13. juni 2007 kl. 10:07
tynd74
re: re: re: Meget simpelt, men hvor det dog smager godt:)
hej
vi spiser arla´s koldskål og med friske jordbær i.
det smager himmelsk. ;0)
vi spiser arla´s koldskål og med friske jordbær i.
det smager himmelsk. ;0)
17 år13. juni 2007 kl. 18:53
bruger slettet
re: re: Meget simpelt, men hvor det dog smager godt:)
Har i flere måneder været min yndlingsspise, og man kan sagtens bruge frosne bær fra netto, jeg tør dem op og blender dem, ahhhhhhhhh
17 år24. august 2007 kl. 23:36
Nu hvor der er jordbær sæson er det med at få spise noget af dem da de jo er i overflod for tiden.
Jeg er ikke den stor frugtspiser, men jeg kom lige på at de frisk jordbær måtte smage godt med Cheasy med vaniljesmag < 0,1% og hold da mund det var en dejligt dessert.
Så det kan jeg kun anbefale:)
Hygge
Brox