#2 af bruger slettet
Kanelknækbrød
Du læser en tråd i debat > gode rådbruger slettet
re: Kanelknækbrød
Det lyder som en god idé:) Tak for tippet...
17 år12. marts 2007 kl. 14:39
Cibbe
Hej Moster Tulle
Nu er det godt nok ved at være en måned siden at du fandt siden. Jeg fandt siden for knap en uge siden og glæder mig lidt til at se hvad vægten siger i morgen, da det er første vejning, efter at jeg er gået i krig med minutiøst at afveje min mad (så godt som det er muligt). At se på KJ tallet, skulle jeg have tabt mig noget hver eneste dag, så er lidt spændt på hvor meget. Anyway - det jeg egentlig ville, var at høre lidt mere om de der kanelknækbrød - er de lige til at finde på hylden, synes ikke at jeg har set dem (måske har jeg ikke lige bevidst kigget). Jeg mangler nemlig også alternativet til fx kage specielt om aftenen.
Også herfra skal der lyde et hurra for en GENIAL side, for sådan én som jeg!
\Cibbe
Nu er det godt nok ved at være en måned siden at du fandt siden. Jeg fandt siden for knap en uge siden og glæder mig lidt til at se hvad vægten siger i morgen, da det er første vejning, efter at jeg er gået i krig med minutiøst at afveje min mad (så godt som det er muligt). At se på KJ tallet, skulle jeg have tabt mig noget hver eneste dag, så er lidt spændt på hvor meget. Anyway - det jeg egentlig ville, var at høre lidt mere om de der kanelknækbrød - er de lige til at finde på hylden, synes ikke at jeg har set dem (måske har jeg ikke lige bevidst kigget). Jeg mangler nemlig også alternativet til fx kage specielt om aftenen.
Også herfra skal der lyde et hurra for en GENIAL side, for sådan én som jeg!
\Cibbe
17 år14. april 2007 kl. 21:54
beta (slettet)
re: re: Kanelknækbrød
Hej
Du har ret Cibbe det er ikke alle steder de har kanelknækbrød, det er et Wasa produkt og de er runde med noget brunt farve på pakken, de er kanon gode til en kop te.
Det er spændende hvor meget du har tabt dig, held og lykke.
mvh beta
Du har ret Cibbe det er ikke alle steder de har kanelknækbrød, det er et Wasa produkt og de er runde med noget brunt farve på pakken, de er kanon gode til en kop te.
Det er spændende hvor meget du har tabt dig, held og lykke.
mvh beta
17 år15. april 2007 kl. 08:24
Cibbe
re: re: re: Kanelknækbrød
hehe 1,5 kg på en uge.... JUBII, så må det vist fejres med et kanelknækbrød!!!
/Cibbe
/Cibbe
17 år15. april 2007 kl. 13:24
bruger slettet
hejsa jeg har lige dit indslag med kanelknækbrød hvor meget fedt og sukker er der i det det lyder lækkert
17 år20. juli 2007 kl. 11:53
bruger slettet
re: re: Kanelknækbrød
Hey.. Søgte lige på nettet:
PR. 100 G.
ENERGI=380 KCAL
PROTEIN=10 G
KYLHYDRAT=70 G
FEDT=6 G
PR. 100 G.
ENERGI=380 KCAL
PROTEIN=10 G
KYLHYDRAT=70 G
FEDT=6 G
17 år22. juli 2007 kl. 00:42
Har lige fundet madital.dk - det er jo en genial side :-)
Noget jeg har stor glæde af når jeg om eftermiddagen er gået sukkerkold er et stykke kanelknækbrød, naturligvis uden smør o.s.v. Det smager skønt til en kop the og selvom det ikke ligefrem kan kaldes sundt, synes jeg det er et godt alternativ til et stykke kage eller en marsbar.