Modtag tips, tricks, peptalk og motivation via mobilen

Du læser en tråd i debat > gode råd

Modtag tips, tricks, peptalk og motivation via mobilen
Følgende er klippet ud fra hjemmesiden denfedecoach.dk:

--------------------------------------klip-------------------------------------
Som noget helt nyt, kan du nu ganske gratis modtage hjælp til at nå dine mål på mobilen.

For tilmelding: SMS ?dfc til?, til 1220
For framelding: SMS ?dfc fra?, til 1220

Smsérne vil kunne indeholde følgende:
Tips og tricks - Masser af gode råd fra Den Fede Coach
Peptalk og motivation - Sætninger der inspirere, hjælper og motivere dig til at nå dit mål.

Alle smsér er skrevet af Den Fede Coach og bliver udsendt hverdag mellem 16 og 17

Tjenesten er leveret i tæt samarbejde med mobilemarketing.dk
De første smsér afsendes mandag den 12 marts
--------------------------------------klip-------------------------------------

Jeg ved ikke, hvad det er, men det finder jeg ud af :-)

Mvh Lone
17 år10. marts 2007 kl. 11:54
re: Modtag tips, tricks, peptalk og motivation via mobilen
hej lone!
har du mon fundet ud af om det godt, det der sms-hjælp??
17 år4. april 2007 kl. 08:52
re: re: Modtag tips, tricks, peptalk og motivation via mobilen
Jeg modtager mest sms'erne bare for at se, hvad det er for noget. Synes da det er en ok måde lige at få en reminder på forskellige ting indimellem :-)

Så ikke helt dårligt :-)

Til alle: Er der nogen der er i gang med et vægttab, som kan mærke, at det gør en forskel? - Hvis I altså modtager disse sms?
17 år4. april 2007 kl. 09:29
koster det noget at modtage de der sms ?
17 år10. oktober 2007 kl. 20:30
Prøv at læs den første sætning igen!!!
17 år12. oktober 2007 kl. 09:08
hehe...jaAh...okay
17 år17. oktober 2007 kl. 08:45
jeg har meldt mig til, men ingen modtaget...
17 år17. oktober 2007 kl. 16:24
Hvis du klikker ind på hjemmesiden, står der "Dette er en service til mine klienter, mere info kommer senere. ", så var nok bare gratis i en kort prøveperiode.

Jeg meldte det hurtigt fra selv - synes der var for mange sms'er. Kun en hver dag, men stadig for mange for mig :-)
17 år17. oktober 2007 kl. 23:06

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });