#1 af Anonym
10 kg 10 uger kan man det ???
Du læser en tråd i debat > gode rådAnonym
10 kg 10 uger kan man det ???
hej har lige beslutted at jeg vil tabe 10 kg på 10 uger, da jeg har læst at det kan man godt, jeg har regnet ud at jeg må spise 1200 kcal om dagen, og har i dag været inde og taste mit mad ind, men syntes at grønsager også giver kcal og er nu bange for at jeg vil sulte hvis jeg skal nå mit mål. Tror i det kan lade sig gøre ?
17 år19. februar 2007 kl. 21:33
zenta78 (slettet)
re: 10 kg 10 uger kan man det ???
Hej.
Ja det tror jeg godt kan lade sig gøre men man skal være standhaftig så og ingen sving gerninger.
Jeg selv spiser ca 1100kcal. og dagen og det mætter mig fint, men meget af det er også grønsager.
Pøj pøj med dit vægttab
Zenta
Ja det tror jeg godt kan lade sig gøre men man skal være standhaftig så og ingen sving gerninger.
Jeg selv spiser ca 1100kcal. og dagen og det mætter mig fint, men meget af det er også grønsager.
Pøj pøj med dit vægttab
Zenta
17 år20. februar 2007 kl. 10:50
lomm (slettet)
Hej,
Det kan godt lade sig gøre, også uden at sulte sig, men hvis du holder dig til 1200kcal om dagen, må der absolut ikke være nogen som helst udsving - dvs du udsulter dig selv mentalt.
Så når du når dit mål og så skal fejre det med en masse lækkert mad du har måttet undvære i 10 uger, og derefter begynder at spise efter dine gamle vaner, så tager du lynhurtigt det hele på igen (samt evt lidt mere).
For at have succes i det lange løb skal du lægge dine livsstil om, sørge for at spise fedtfattigt og mere grønt, samt vigtigst af alt: dyrke masser af motion. Så vil du tabe dine 10 kg - ikke på 10 uger da det ikke er sundt for kroppen, men til gengæld for resten af livet.
PS: af de 10 kg vil en del være væske, dvs det er ikke 10 kg fedtvæv du taber, når du bruger den hurtige metode.
Mvh Lone
Det kan godt lade sig gøre, også uden at sulte sig, men hvis du holder dig til 1200kcal om dagen, må der absolut ikke være nogen som helst udsving - dvs du udsulter dig selv mentalt.
Så når du når dit mål og så skal fejre det med en masse lækkert mad du har måttet undvære i 10 uger, og derefter begynder at spise efter dine gamle vaner, så tager du lynhurtigt det hele på igen (samt evt lidt mere).
For at have succes i det lange løb skal du lægge dine livsstil om, sørge for at spise fedtfattigt og mere grønt, samt vigtigst af alt: dyrke masser af motion. Så vil du tabe dine 10 kg - ikke på 10 uger da det ikke er sundt for kroppen, men til gengæld for resten af livet.
PS: af de 10 kg vil en del være væske, dvs det er ikke 10 kg fedtvæv du taber, når du bruger den hurtige metode.
Mvh Lone
17 år23. februar 2007 kl. 13:05
Anonym
Jeg har i en uge spist ca. 1100 kcal om dagen, da mit mål er 10kg på 8 uger, og for at vise hvormeget mad det rent faktisk er, får du lige et udpluk af min kost for 1 dag. Jeg synes bestemt ikke der er noget mental udsultning, faktisk tror jeg, jeg spiser mere nu mængdevis end jeg gjorde før:) Så jo dit mål kan helt sikkert lade sig gøre hvis du bare spiser masser af grøntsager som fylder meget, men har færre kcal.
Held og lykke:)
Min kost igår:
500g Agurk,
100g Blåbær, frosne, usukrede
50g Bukkehornsfrø
10g Dressing, olie-eddike
100g Gulerod, dansk
50g Havregryn, uspec.
100g Majskolbe, rå
30g Sesamfrø, hele, tørrede
150g Spinat, rå
30g Sveske, rå