Motivation

Du læser en tråd i debat > gode råd

Motivation
Hvad gør i andre for at motivere jer selv?
17 år13. februar 2007 kl. 16:42
re: Motivation
Grunden til at jeg spørg er at jeg er inden i en "kan ikke rigtig finde min motivation " uge.... =(
17 år13. februar 2007 kl. 16:43
re: re: Motivation
hej carolina
Hvis jeg har sådan nogle dage hvor det kniber med motivationen, prøver jeg at forestille mig selv i en mindre udgave. det at skulle ud og købe nye bukser i mindre størrelse, det at være lettere og på den måde lettere hved alting. og så det hved at kikke nogle indlæg herinde igennem, hvor der er nogle gode forgangsmænd. nogle der har tabt sig vikelig meget. hvordan de holder modet oppe og er parat til at hjælpe andre. det giver i hvert tilfælde mig gnisten tilbage.
håber du kan bruge lidt af det. og forsat god vind og op med humøret det kommer igen.
mvh flittiglise
17 år13. februar 2007 kl. 18:27
re: re: re: Motivation
Tak for rådet, helt sikkert det vil jeg gøre!!! I mit tilfælde tror jeg bare jeg skal prøve et par af mine gamle bukser, som jeg ikke kan være i mere. Måske gør det at jeg er mere motiveret....

Bladre ihvertfald rundt her inden..

Tak
17 år13. februar 2007 kl. 21:26
re: re: re: re: Motivation
Jeg tror motivationen skal komme indefra. Hvis jeg ingen motivation har, hjælper det ikke at prøve for små bukser så bliver jeg bare mere depri.

Er der noget der nager dig(udover vægten), og er det noget du kan gøre noget ved.?

Hele januar havde jeg ingen motivation, men jeg synes jeg var tvunget til at gøre noget, for jeg havde taget 6 kg på, på 2 mdr. jeg prøvede forskellige krumspring for at finde motivationen, men det eneste jeg kunne gøre var at tage en dag af gangen, og det lykkes mig også at tabe mig alligevel så nu er jeg topmotiveret, det kom bare lige pludselig.
17 år14. februar 2007 kl. 11:52
re: re: re: re: re: Motivation
Hej Kirsten,
Jeg har oplevet nøjagtig det samme december - januar, derfor mere eller mindre tavshed - surt!!!!
Jeg var lige så glad - ryddede op i alt mit tøj og pakkede to kæmpe kasser med tøj, der var blevet for stort væk - den ene gik til genbrug - dejlig fornemmelse - jeg skulle i hvert fald ikke bruge det igen!!!! Så har jeg taget 6 kg på uden at kunne stoppe det som før - det gik forbløffende hurtigt - og jeg havde kun to par bukser, jeg lige kunne passe og gå i. Det var selvfølgelig et problem, men det hjalp! Tanken om at tage en kasse med for stort tøj i brug igen var simpelthen for sur, så nu er jeg endelig på vej ned igen. Mangler dog stadig de 4 kg, men det med tøjet er nu ikke helt dumt.
Måske kan I bruge ideen :o)
Hilsen
Elsebeth
17 år14. februar 2007 kl. 14:01
re: Motivation
Jeg har tabt ca. 25kg tidligere. da jeg ikke var så gammel fik jeg motivation igennem min læge og mine forældre. Som roste mig og støttet mig, ved at spise det samme.

Nu vil jeg gerne tabe mig yderligere 16kg.
Der fandt jeg motivationen fordi jeg blev kontaktet af en fotograf, som var vild med mit udseende og gerne ville bruge mig som model.
Men! jeg skulle tabe mig.. Og jeg ved ikke hvad der lige skete inde i mit hoved, men det har givet mig motivation til at tabe mig og begynde i fitness center. For nu vil jeg bare se brand godt ud og er træt af stå og kigge mig selv i spejlet og hive i dellerne og tænke 'føj!'.

Så jeg har fået 6mdr til at tabe mig mindst 10kg, og så kan jeg få en kontrakt med fotografen, som model.
Kan da ikke sige om jeg til den tid, overhovedet har lyst. Men det motivere mig at tænke på, at nogen mener jeg kunne blive model, hvis jeg tabte mig. Da jeg aldrig har været særlig glad for mit eget udseende.
17 år17. juni 2007 kl. 20:04

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });