hjælp, er ny

Du læser en tråd i debat > gode råd

hjælp, er ny
hvordan gør jeg for at få den lille smiley til at smile bare lidt
17 år15. januar 2007 kl. 13:14
re: hjælp, er ny
jeg er også temmelig by på denne site, men det er vist noget med de gænse grænseværdier, der står ude til højre. Hvad du skal nå at drikke om dagen fx 2 liter vand. Er du over dette mål, smiler smiley'en. Men det kan godt være lidt svært, for pludselig har du spist for meget af noget, der indeholdt for mange mættede fedtsyrer, og så er det for sent.
17 år15. januar 2007 kl. 14:49
jeg er også temmelig by på denne site, men det er vist noget med de gænse grænseværdier, der står ude til højre. Hvad du skal nå at drikke om dagen fx 2 liter vand. Er du over dette mål, smiler smiley'en. Men det kan godt være lidt svært, for pludselig har du spist for meget af noget, der indeholdt for mange mættede fedtsyrer, og så er det for sent.
17 år15. januar 2007 kl. 14:49
Hej
Du skal veje din mad og spise sundt, er du i tvivl om hvad der er sundt???.

Mvh beta
17 år15. januar 2007 kl. 20:15
re: re: hjælp, er ny
nej, jeg ved godt hvad der er sundt.
17 år16. januar 2007 kl. 09:30
re: re: hjælp, er ny
hej
nej men jeg tro jeg spiser alt for lidt
vil se at få rettet op på det
spiser aldrig kager slik osv
vandal
17 år16. januar 2007 kl. 10:13
Jeg har også lige oprettet en bruger i dag, hvad er det for en smiley i snakker om? ;)
17 år6. marts 2007 kl. 15:24

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });