#2 af Benni (slettet)
masser af info om fedme
Du læser en tråd i debat > gode rådBenni (slettet)
re: masser af info om fedme
Intentionen lyder god nok, men har altså svært ved at se fornuften når jeg nu ser deres side med opskrifter, som ligner noget fra spise med price..?
idegryden.dk Forstår ikke, hvordan den kan ligge på forsiden af deres såkaldte sunde side ?
idegryden.dk Forstår ikke, hvordan den kan ligge på forsiden af deres såkaldte sunde side ?
12 år10. januar 2012 kl. 20:27
solakka
Hej Benni - hvad har idegryden med videnskab.dk at gøre??? Nu bliver jeg MEGET forvirret??
Hvordan er du kommet til idegrydens hjemmeside fra videnskab.dk??
Hvordan er du kommet til idegrydens hjemmeside fra videnskab.dk??
12 år12. maj 2012 kl. 21:12
bruger slettet
Der er et link til idegryden i artiklen, så det er nok derfor Benni er havnet der.
12 år14. maj 2012 kl. 09:17
solakka
Tak Annja - det havde jeg ikke set!
Nok fordi min pc er så langsom når jeg skal følge link - at jeg for det meste OPGIVER!
Nu tog jeg mig selv sammen og tjekkede linket - GYYYS! Kan godt forstå Bennis reaktion!
idegryden har en masse gode forslag til hvordan man kan sikre sig overvægt!!
Generelt kommer der hele tiden masser af interesant info i videnskabs.dk s gratis nyhedsmail.
Om dette og hint - herunder om kost, slanke info mv
Kan anbefales!
Nok fordi min pc er så langsom når jeg skal følge link - at jeg for det meste OPGIVER!
Nu tog jeg mig selv sammen og tjekkede linket - GYYYS! Kan godt forstå Bennis reaktion!
idegryden har en masse gode forslag til hvordan man kan sikre sig overvægt!!
Generelt kommer der hele tiden masser af interesant info i videnskabs.dk s gratis nyhedsmail.
Om dette og hint - herunder om kost, slanke info mv
Kan anbefales!
12 år14. maj 2012 kl. 11:16
calcit
jamen hvor blev Benni af?
12 år14. maj 2012 kl. 15:42
f.eks denne artikel
videnskab.dk
altid godt at holde sig orienteret!