#2 af Mrsjag (slettet)
Egne opskrifter
Du læser en tråd i debat > gode rådMrsjag (slettet)
re: Egne opskrifter
Du skriver simpelthen alt hvad du putter i pizzaen ind i din opskrift. Dvs. alt fra mel til ost til vand osv.
Derefter vejer du dit stykke. Du går ind under indtast mad, finder din pizza opskrift og skriver du fik X antal gram.
Jeg lavede pizzqa forleden, og lavede en lækker dej uden hvede mel, men med rugmel, grahamsmel, græskar kerner, hørfrø, rugkerner og skyr. Det var så lækkert. Ved ikke om du kan få familien med på den.
Derefter vejer du dit stykke. Du går ind under indtast mad, finder din pizza opskrift og skriver du fik X antal gram.
Jeg lavede pizzqa forleden, og lavede en lækker dej uden hvede mel, men med rugmel, grahamsmel, græskar kerner, hørfrø, rugkerner og skyr. Det var så lækkert. Ved ikke om du kan få familien med på den.
13 år17. maj 2011 kl. 08:58
Anabeth (slettet)
Kære KK
Under fanan mad er der det der heder "ny opskrift". Hvis du trykker på den kan du skrive dine egne opskrifter der.
Du taster madvare og antal gram/liter/osv ind ligesom når du tasker din mad ind. så giver du den et navn. Feks. hjemmelavet pizza. Den regner vægt og kcal ud for hele pizzaen.
derefter indtaster du bare navnet på din opskrift i "indtast mad" - ganske som du plejer.
Håber det kan bruges :)
kh
AB
Under fanan mad er der det der heder "ny opskrift". Hvis du trykker på den kan du skrive dine egne opskrifter der.
Du taster madvare og antal gram/liter/osv ind ligesom når du tasker din mad ind. så giver du den et navn. Feks. hjemmelavet pizza. Den regner vægt og kcal ud for hele pizzaen.
derefter indtaster du bare navnet på din opskrift i "indtast mad" - ganske som du plejer.
Håber det kan bruges :)
kh
AB
13 år17. maj 2011 kl. 09:04
Chimichanga
MrsJag, kan man ikke få din opskrift på dejen?
13 år17. maj 2011 kl. 14:32
Mrsjag (slettet)
Jeg har ikke en egentlig opskrift, ellers delte jeg den gerne. Jeg sm;kkede bare lidt i af de forskellige ting og krydsede fingre for at resultaten var holdbart :o)
13 år13. juni 2011 kl. 07:36
Håber nogen kan hjælpe.
KH KK