Hej jeg tager et skud Vitaminer, hver dag efter foreskrifterne fra leverandøren. Men alligevel er jeg i underskud i min indtastning ? Jeg spiser rigeligt med grønt og passer på med det usunde. men ham der Mr. smiley er sur hver dag. Hvad gør jeg forkert ? MVH. OLO4706
13 år22. april 2011 kl. 19:04
Justangel (slettet)
#2 af Justangel (slettet)
re: Vitamin forvirring
Har du indtastet dine vitaminer korrekt? Jeg havde for meget indtag fordi jeg havde gjort det forkert. Har du alle vitaminer og mineraler med?
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
jeg tager et skud Vitaminer, hver dag efter foreskrifterne fra leverandøren. Men alligevel er jeg i underskud i min indtastning ? Jeg spiser rigeligt med grønt og passer på med det usunde. men ham der Mr. smiley er sur hver dag.
Hvad gør jeg forkert ?
MVH. OLO4706