#2 af Aeriz (slettet)
Super føde SPIRULINA træt af?!
Du læser en tråd i debat > gode rådAeriz (slettet)
re: Super føde SPIRULINA træt af?!
Jeg har ikke prøvet spirulina men jeg er meget skeptisk for kosttilskud da jeg har prøvet noget så simpelt som ginsing hvor jeg fik udslæt i hele hovedet! Men der kan være mange faktorer i spil. Men du kunne jo bare prøve at holde pause med dem for at se om du får det bedre.
13 år11. april 2011 kl. 16:11
Uldsokken (slettet)
Lidt reserch og man finder ud af at produktet ikke indeholder andet end en varieret kost også giver dig.
Måske din krop er overbelastet da du nu tilfører den mere protein og din lever og dine nyrer så har svært ved at udskille alle de affaldsstoffer du derved også danner. Hvis du ønsker fortsat at tage produktet, så drik rigeligt vand så du hjælper din krop med at udskille affaldsstoffer. Men jeg ville istedet anbefale dig at spise sundt og varieret med en alm vitaminpille oveni og måske en hårkur - så tror jeg du opnår samme effekt, bare uden ubehagelige bibirkninger.
Mvh Uldsokken
Måske din krop er overbelastet da du nu tilfører den mere protein og din lever og dine nyrer så har svært ved at udskille alle de affaldsstoffer du derved også danner. Hvis du ønsker fortsat at tage produktet, så drik rigeligt vand så du hjælper din krop med at udskille affaldsstoffer. Men jeg ville istedet anbefale dig at spise sundt og varieret med en alm vitaminpille oveni og måske en hårkur - så tror jeg du opnår samme effekt, bare uden ubehagelige bibirkninger.
Mvh Uldsokken
13 år11. april 2011 kl. 20:55
solakka
Jeg startede med Spirulina for et stykke tid siden - og jeg har ingen som helst gener.
Jeg vil prøve Spirulina fordi jeg håber det måske vil hjælpe lidt med mit hår - jeg er langsomt ved at blive skaldet.
Er ordentlig undersøgt af læger - som syntes det var ret spændende med en kvinde som taber hår ligesom en mand... ØV! Tinningerne bliver højere og højere og jeg bliver mere og mere tynd i toppen GRRR!
At prøve Spirulina er et sidste lille halmstrå..
Jeg tjekker tr måneder - og hvis der ikke er synlige resultater - så stopper jeg igen. Fordi det er dyrt.
Sól
Jeg vil prøve Spirulina fordi jeg håber det måske vil hjælpe lidt med mit hår - jeg er langsomt ved at blive skaldet.
Er ordentlig undersøgt af læger - som syntes det var ret spændende med en kvinde som taber hår ligesom en mand... ØV! Tinningerne bliver højere og højere og jeg bliver mere og mere tynd i toppen GRRR!
At prøve Spirulina er et sidste lille halmstrå..
Jeg tjekker tr måneder - og hvis der ikke er synlige resultater - så stopper jeg igen. Fordi det er dyrt.
Sól
13 år15. april 2011 kl. 10:50
Pupetta (slettet)
Jeg har læst så meget godt om Priorin nu at jeg vil prøve det.
Man kan vist købe det i Matas.
woman.dk
Har også rigtig tyndt hår og som man bliver ældre bliver det jo kun værre. Skal nok rapportere om jeg ser nogen effekt.
Man kan vist købe det i Matas.
woman.dk
Har også rigtig tyndt hår og som man bliver ældre bliver det jo kun værre. Skal nok rapportere om jeg ser nogen effekt.
13 år13. maj 2011 kl. 12:28
Mvh.
Katia