#1 af bruger slettet
også HJÆLP
Du læser en tråd i debat > gode rådbruger slettet
også HJÆLP
har også det med nattespiseri vågner endog og er sulten-men jeg har meget svært ved at spise før om aftenen sipiser fedtfattigt aftensmad og drikkevare er vand men når jeg så SKAL op og have noget er det fedt nogle gode råd
18 år14. september 2006 kl. 20:56
spd (slettet)
re: også HJÆLP
prøv at nøjes med at drikke vand / danskvand / fedtfattig mælk når du vågner om natten... Det giver en mæthedfornemmelse og der er ikke noget i det der kan sætte sig...
18 år13. oktober 2006 kl. 08:20
Anonym
re: re: også HJÆLP
Bare fordi mælk ikke indholder fedt betyder det jo ikke at man ikke tager på af det... Det er kcal man skal kigge på, og ikke fedt!
Køb noget grøn te, det hjælper på sulten og det slår det lige tilbage i sengen...
Køb noget grøn te, det hjælper på sulten og det slår det lige tilbage i sengen...
18 år27. oktober 2006 kl. 20:27
Anonym
re: også HJÆLP
Men... du godeste! Hvis du ikke spiser mere end 1-2 måltider om dagen er der da ikke noget at sige til at din stakkels krop SKRIGER efter mad! Det er ligesom en potteplante. Hvis du kun vander den en gang om måneden, så hænger den altså gevaldigt med bladene til sidst. Hvis du deriomod vander den ofte - mindst en gang om ugen, fungerer den optimalt og er super-sund og smuk.
Glem for et øjeblik at du vil tabe dig og tæller kalorier og se på din krop som det maskineri som bærer rundt på dig - din sjæl. Hvis du ikke giver den brændstof i et jævnt flow og smører maskineriet ved at holde det i gang, begynder der at opstå mislyde og fejl.
Prøv at lytte til din krop og tag den alvoligt. Den er klogere end du tror! Når den er sulten, så giv den mad. Du kan også betragte din krop som et dyr du passer. Hvis du ikke giver den mange små portioner fordelt 5-6 gange over en dag, vil den gå helt besærk når du mindst venter det, og hvem vil det?
Jeg håber du finder ud af at blive gode venner med din kloge krop og arbejde med den i stedet for mod den. Held og lykke!
Glem for et øjeblik at du vil tabe dig og tæller kalorier og se på din krop som det maskineri som bærer rundt på dig - din sjæl. Hvis du ikke giver den brændstof i et jævnt flow og smører maskineriet ved at holde det i gang, begynder der at opstå mislyde og fejl.
Prøv at lytte til din krop og tag den alvoligt. Den er klogere end du tror! Når den er sulten, så giv den mad. Du kan også betragte din krop som et dyr du passer. Hvis du ikke giver den mange små portioner fordelt 5-6 gange over en dag, vil den gå helt besærk når du mindst venter det, og hvem vil det?
Jeg håber du finder ud af at blive gode venner med din kloge krop og arbejde med den i stedet for mod den. Held og lykke!
17 år6. august 2007 kl. 21:30