Jeg er lidt af en "sparegris", for pengene er små og jeg ønsker at få mest muligt ud af dem. Så jeg leder gerne længe for at finde det bedste tilbud.
I denne uge troede jeg, at jeg havde fundet det hos sublimsport.com, hvor man kan få 24 protioner Nupo Jordbær for 128 kr. Porto er 49 kr undtagen man køber for over 1000 kr.
Men det bedste tilbud var fra gymnordic.com, som sendte en reklame ud om, at trykkede man på "synes om" på deres hjemmeside på facebook facebook.com ville man få 10 % rabat på sit køb foretaget inden 31/1. Jeg opdagede, at de har Nupo 12 portioner Jordbær med udløb februar 2011 (som de skriver kan bruges et par måneder efter den dato) til 49 kr. Og her skal man "kun" købe for 500 kr for at få gratis fragt.
Så jeg endte med at bestille 11 pakker a 12 portioner for at slippe for fragten - vil hellere have en pakke mere end at betale fragt - samt udnyttede rabatkoden, hvorfor jeg endte med at betale 485 kr. En pris pr. portion på 3,7 kr.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Jeg er lidt af en "sparegris", for pengene er små og jeg ønsker at få mest muligt ud af dem. Så jeg leder gerne længe for at finde det bedste tilbud.
I denne uge troede jeg, at jeg havde fundet det hos sublimsport.com, hvor man kan få 24 protioner Nupo Jordbær for 128 kr. Porto er 49 kr undtagen man køber for over 1000 kr.
Men det bedste tilbud var fra gymnordic.com, som sendte en reklame ud om, at trykkede man på "synes om" på deres hjemmeside på facebook facebook.com ville man få 10 % rabat på sit køb foretaget inden 31/1.
Jeg opdagede, at de har Nupo 12 portioner Jordbær med udløb februar 2011 (som de skriver kan bruges et par måneder efter den dato) til 49 kr. Og her skal man "kun" købe for 500 kr for at få gratis fragt.
Så jeg endte med at bestille 11 pakker a 12 portioner for at slippe for fragten - vil hellere have en pakke mere end at betale fragt - samt udnyttede rabatkoden, hvorfor jeg endte med at betale 485 kr. En pris pr. portion på 3,7 kr.
Kan andre finde et bedre tilbud end det?