#2 af bruger slettet
Blog med super skønne opskrifter
Du læser en tråd i debat > gode rådbruger slettet
re: Blog med super skønne opskrifter
Hej
Ja det er en super god blog med nogle anderledes og spændende opskrifter... jeg er især faldet for brød-afdelingen :) uh solsikkebrødet er mums!
Held og lykke med kost-omlægningen :) det kan være svært og træls indimellem, men også lidt sjovt og interessant at skulle tænke alternativt :)
Ja det er en super god blog med nogle anderledes og spændende opskrifter... jeg er især faldet for brød-afdelingen :) uh solsikkebrødet er mums!
Held og lykke med kost-omlægningen :) det kan være svært og træls indimellem, men også lidt sjovt og interessant at skulle tænke alternativt :)
13 år19. januar 2011 kl. 01:53
Jeg er ny bruger herinde og glæder mig rigtig meget til at komme igang. Jeg har fået konstateret PCO og forsøger nu at oplægge min kost til PCOvenlig kost.
Jeg har læst bogen "Spis dig gravid" og er med på PCOforum og så er jeg faldet over den bedste blog.
Den hedder pcoliv.dk . Der er så mange lækre opskrifter og gode idéer. Den er perfekt til sådan en nybegynder som mig:-) Tænker også at den kan bruges af andre end os med pco. For det er jo hovedsageligt mad med meget lidt kulhydrat.
Er der andre herinde med PCO?
Nå, nu vil jeg se at få sat mig ind i det her forum. Det bliver spændende.
Hilsen Sisse