Virkelig god blog

Du læser en tråd i debat > gode råd

Virkelig god blog
Hai!
Fandt en virkelig god blog som jeg gerne ville dele med jer. Hvis du "bare" har den normale vestlige kvindes semi neurotiske forhold til mad og din egen krop, eller du bare kan bruge nogle super lækre sunde smoothies opskrifter og en kvinde som bare udstråler så meget positiv energi og opfordrer dig til at elske digselv at du bare bliver i super humør. Så hop forbi!

shanlarter.com

ps. Den er originalt møntet på spiseforstyrrelser men meget af det hun siger er universelt og noget i hvert fald jeg kan relatere til og jeg er sikker på at mange af os ligger i en gråzone. Hvis du har en eller anden for for spiseforstyrrelse, lov mig at checke den ud, kunne ændre dit liv :)

Kh. Rov
13 år17. december 2010 kl. 11:09
re: Virkelig god blog
13 år17. december 2010 kl. 11:10

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });