#2 af Tykke Darkling
Feminin krop?
Du læser en tråd i debat > gode rådTykke Darkling
re: Feminin krop?
Jeg mener at have hørt at pilates og ballettræning giver lange flade muskler, så det er muligvis det du skal gå efter.
14 år13. oktober 2010 kl. 08:55
ld81 (slettet)
Iform har en artikkel om hvilke øvelser man skal lave for at få en feminin krop i dette nr. Og på hjemmesiden kan man også se, hvilke man skal holde sig fra.
14 år13. oktober 2010 kl. 13:38
Rossy (slettet)
Du kan få mindre muskler ved at styrketræne. Men i stedet for 3 sæt af 10 gentagelser, så sætter du mindre vægt på og tager 3 sæt af minimum 25-30 gennemtagelser. Og hold kun 1 minut pause i mellem sæt. sådan blev jeg selv mindre og mere feminin. jeg har styrketrænet i over 20 år og har selv været instruktør.
14 år13. oktober 2010 kl. 15:56
bruger slettet
Mange tak for henvendelserne :)
Hvilket nr er i det i i-form bladet?
Og er det bestemte maskiner jeg skal styrketræne med... vil du kunne anbefale nogle???
Hvilket nr er i det i i-form bladet?
Og er det bestemte maskiner jeg skal styrketræne med... vil du kunne anbefale nogle???
14 år14. oktober 2010 kl. 00:17
ld81 (slettet)
Det er nr 15/2010 (7/10-27/10)
14 år14. oktober 2010 kl. 10:39
Rov (slettet)
Jeg har trænet Tracy Anderson via DVD i et år. Trænede meget, kickboxing, maskiner osv. førhen og fik også ret store skuldre og lår. Jeg tog så 20 kg på under sygdom hvor jeg intet trænede. Under mit vægttab har jeg så kun trænet Tracy.
Og jeg har virkelig aldrig set så slank ud i forhold til min vægt. Jeg er stadig nogle kilo fra min målvægt men jeg føler mig meget bedre. Jeg er platfodet så har tendens til store lægge, men jeg kan sågar have mine leggings indei støvlerne nu hehe. Jeg elsker hende! Metoden går på at man træner muskler minimum 30 min og hendes dans minimum 30 min, 4-6 gange om ugen. Det er designet sådan at man engagerer "accesory" musklerne, med mange gentagelser, i stedet for at træne de store som eks. lårmusklerne. Det er små belastninger med egen kropsvægt og maks 1,5 kg vægte, lidt balletagtigt og dog helt nyt. Og man bliver stærk, bare ikke buffet. Hun lover længere slankere muskler, og det virker, på mig og på mange andre jeg har læst mig til og set før og efter billeder. Min mave er fladere og mine lår er slanke, selvom jeg har muskler :)
Og jeg har virkelig aldrig set så slank ud i forhold til min vægt. Jeg er stadig nogle kilo fra min målvægt men jeg føler mig meget bedre. Jeg er platfodet så har tendens til store lægge, men jeg kan sågar have mine leggings indei støvlerne nu hehe. Jeg elsker hende! Metoden går på at man træner muskler minimum 30 min og hendes dans minimum 30 min, 4-6 gange om ugen. Det er designet sådan at man engagerer "accesory" musklerne, med mange gentagelser, i stedet for at træne de store som eks. lårmusklerne. Det er små belastninger med egen kropsvægt og maks 1,5 kg vægte, lidt balletagtigt og dog helt nyt. Og man bliver stærk, bare ikke buffet. Hun lover længere slankere muskler, og det virker, på mig og på mange andre jeg har læst mig til og set før og efter billeder. Min mave er fladere og mine lår er slanke, selvom jeg har muskler :)
14 år22. oktober 2010 kl. 14:02
Rov (slettet)
Det skal lige siges at det er sjovt, dansene, man behøver ikke være danser, og især ikke hvis man starter med Beginner Dance. Der er mange hop, så jeg bruger en god løbesko med meget absorbans (airmax2009).
Og man bliver træt i starten, fordi man ikke er vandt til at bruge de muskler, og fordi hun varierer det specifikt bliver man lidt øm over det hele, men sjældent superøm i en muskel. Nu er jeg super fyldt med energi hver gang jeg har trænet :)
Det eneste minus er at for at holde musklerne slanke, må man helst ikke træne noget andet, fordi traditionelle motionsformer træner de store muskelgrupper. Jeg cykler til alting, men har ellers droppet alt andet.
Og man bliver træt i starten, fordi man ikke er vandt til at bruge de muskler, og fordi hun varierer det specifikt bliver man lidt øm over det hele, men sjældent superøm i en muskel. Nu er jeg super fyldt med energi hver gang jeg har trænet :)
Det eneste minus er at for at holde musklerne slanke, må man helst ikke træne noget andet, fordi traditionelle motionsformer træner de store muskelgrupper. Jeg cykler til alting, men har ellers droppet alt andet.
14 år22. oktober 2010 kl. 14:06
Rov (slettet)
Haha, og min numse har flyttet sig nogle cm op og er rund. Men det kræver altså at man træner og holder ved. Det kræver sved, men hvis du kan lide at træne og gerne vil have lange slanke muskler, så kan jeg kun anbefale at prøve. Hvis du har mod på det så vil jeg anbefale at starte med at træne Matt og Post Pregnancy+ Beginner Dance, når du så bliver hooked som jeg haha, kan du give dig i kast med de mere komplicerede dvd er :)
14 år22. oktober 2010 kl. 14:21
Ville lige høre om nogle af jer ved hvordan man mindsker kropsmusklerne for at få en mere feminin krop?
jeg har en del muskel på lårene og leggene som efterhånden irriterer mig...
jeg kan ikke rigtig finde nogle træningsøvelser :S
har det noget at gøre med at jeg som barn svømmede meget??
hmmm....